Co do pasów no to masz kombinowanie z zapięciami (jak sam zauważyłeś) , ale co do kontrolki bagażnika to ja bym kombinował sobie samoróbkę chyba, bo nie wiem czy w oryginale ta kontrolka występowała (czy jest gdzieś instalacja fabryczna do tego). Po mojemu to najprościej podpiąć się pod zamek tylnej klapy, a żeby nie motać się z przewodami w klapie to możesz podpiąć się pod masę żarówki oświetlenia w bagażniku. Jeden kabelek ciągniesz od licznika aż do kuferka i podpinasz pod masę żarówki oświetlenia (może być dość cienki więc wszędzie go upchniesz) a drugi podpinasz pod jakiś plus z kostki licznika. Logiczne że jeżeli chcesz żeby bez zapłonu Ci sygnalizowało że masz otwarty bagażnik to podpinasz się pod przewód we wtyczce który ma napięcie niezależnie od tego czy masz włączoną stacyjkę (jest taki na pewno choćby od zegarka). Jeżeli chcesz żeby sygnalizowało otwarty bagażnik dopiero po stacyjce no to szukasz plusa po stacyjce. Też na pewno będzie jakieś wyjście z kostki licznika jak znam życie. Nie znam rozkładu pinów kostki licznika więc albo miernik w dłoń albo szukaj schematu na necie. Lub poczekaj na kogoś kto Ci napisze który kabel od czego w kostce. Schemat do tego Ci chyba raczej nie potrzebny
Pozdro