ładowanie, alternator

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez trojeczkaGT » 18 paź 2012, o 18:39

te 14.1V bylo w jakim momencie ? jezeli wlaczyles odbiorniki swatla itp to normalne ze spadlo
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez tad » 18 paź 2012, o 19:05

Obydwa wyniki na włączonym silniku bez świateł i gadżetów. Również VAG pokazuje ok 13,6V a wcześniej pokazywał ok 13,9-14V.
tad
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2 maja 2011, o 11:26
Lokalizacja: Miasteczko

Postprzez AdiK__ » 18 paź 2012, o 20:44

Przy jakich obrotach to było mierzone ?
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez tad » 18 paź 2012, o 21:07

Jałowych. Około 640 rpms.
tad
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2 maja 2011, o 11:26
Lokalizacja: Miasteczko

Postprzez AdiK__ » 18 paź 2012, o 21:08

Prawidłowo się mierzy przy około 2000 obr/min
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez tad » 18 paź 2012, o 22:36

A to sprawdzę w weekend, dzięki za przypomnienie!
tad
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2 maja 2011, o 11:26
Lokalizacja: Miasteczko

Postprzez AdiK__ » 19 paź 2012, o 06:48

Proszę bardzo ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Spoksik » 22 paź 2012, o 16:40

Panowie, a u mnie jest problem że alternator ładuje aku w granicach 13 V. Po dodaniu gazu zbytnio się to nie zmienia. Czyżby altek padł?
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez pablomed » 22 paź 2012, o 20:56

raczej tak, ale jest szansa że tylko regulator, w warunkach garażowych niema tego jak sprawdzić inaczej jak tylko przez podmiane
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez WSZ » 23 paź 2012, o 07:44

A co może być przyczyną, że podczas padania dużego deszczu i wjechaniu w jakąś kałuże, światła na zegarach przygasają, a świateł drogowych to prawie nie widać? Ogólne osłabienie prądu podczas wjechania w kałużę, 3 minuty i wszystko wraca do normy.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez pablomed » 24 paź 2012, o 00:03

przeważnie pasek alternatora ślizgający się od wody, masz osłonę na pasek jakąś?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez WSZ » 24 paź 2012, o 14:05

Nie, jest alternator i pasek goły... A jak mniej więcej wygląda obudowa ?
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron