Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Karol B. » 3 wrz 2012, o 22:00

carbonmen napisał(a):nie wiem jak rozebrać wskaźnik paliwa żeby dostać się do żarówki


W samym wskaźniku nie ma kontrolki, wiec go nie tykaj.
Kontrolka w zależności od licznika jest po prawej stronie na pasku z kontrolkami - najbliżej wskaźnika paliwa.

Może Ci się przyda:
http://www.golf3.pl/topics41/kontrolka- ... a&start=15

http://www.golf3.pl/topics4/kontrolka-r ... vt3244.htm
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

 

Postprzez carbonmen » 4 wrz 2012, o 17:22

Niestety po rozebraniu zegarów niema u mnie miejsca na żarówkę w tym miejscu i nic mi sie nie ukazuje w okienku jak biorę pod światło.Więc to może jest wersja bez kontrolki???.
Avatar użytkownika
carbonmen
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 21:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez trojeczkaGT » 4 wrz 2012, o 17:51

tak sa wersje bez kontrolki benzyny i chyba jest ich najwiecej wlasnie ;p

[ Dodano: 2012-09-04, 16:53 ]
sorka mozesz miec licznik starego typu od 20 km/h i tam nie bylo kontrolek
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez carbonmen » 4 wrz 2012, o 18:31

Czy zegary z kontrolką będą działać jak je podłącze czy trzeba przerabiać instalacje ??.
Avatar użytkownika
carbonmen
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 21:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pablomed » 4 wrz 2012, o 19:14

beda działać sygnał na kontrolkę leci tym samym kablem co na wskaźnik poziomu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

wyjasnienie funkcji w zegarze

Postprzez piko17 » 7 wrz 2012, o 14:46

Witam.
Bawiłem się niedawno zegarami i odkryłem coś, a nie wiem do czego to służy.
Zrobiłem tak:
1. Włączyłem zapłon
2. Przytrzymałem klawisz od kasowania km
3. Wyłączyłem zapłon
4. Puściłem klawisz kasowania km
Pojawiły się 3 opcje na wyświetlaczu od licznika km: del, in o1, in o2. (przynajmniej takie litery przypomina to co się wyświetla, przełącza sie je klawiszem od kasowania)

Czy może mi ktoś powiedzie do czego to służy?
piko17
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 10:03
Lokalizacja: aaa

Postprzez PiJey88 » 7 wrz 2012, o 15:07

Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez spaceman » 7 wrz 2012, o 19:38

musisz tym do regulacji godziny i minut kasować wskazania aż zobaczysz pięć kresek poziomych.Potem odpalić auto.
Golf CL 1.6 AEA 95r.
spaceman
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 11:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Dziwne zachowania obrotomierza.

Postprzez winiarsko » 14 wrz 2012, o 19:39

Witam, mam taki problem mianowicie, ostatnimi czasy wskazówka od obrotomierza samoistnie zaczeła "skakac". z obrotami ani z pracą silnika w tym czsie nic sie nie dzieje tylko sama wskazowka przeskakuje energincznie na wyzsze obroty. Dzieje się tak na benzynie i na gazie lecz na benzynie odczuwam lekkie duszenie po dodaniu gwałtowniej gazu. nie wiem czy ma to coś wspolnego ze sobą. Na gazie jest ok. Ogolnie nic sie nie dzieje tylko ta wskazówka zaczeła skakac i nie wiem co to może byc. Dzieki za pomoc;)
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez michaal » 14 wrz 2012, o 20:02

Jak samoczynnie takie coś się robi może wskazywać że będziesz miał problemy z czujnikiem halla. Możliwe że coś jest tam brudne ale należałoby to sprawdzić u elektryka samochodowego bo może ci samochód zgasnąć i już go nie odpalisz.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez pablomed » 14 wrz 2012, o 20:26

Miałem ostatnio to samo w swoim 2E i przy tym silnik spoarydcznie przerywał - jakby brak iskry - na obu paliwach, nie wiem co było przyczyną ale porozłączałem wtyczki od halla, od cewki, i ta dużą skręcaną przy silniku koło aparatu zapłonowego, spryskałem WD40 przedmuchałem ze sprężarki i na razie ustąpiło
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez winiarsko » 14 wrz 2012, o 20:49

hehe,a gdzie mam czukac tych czujników? zwłaszcza halla. Ktoś powiedział mi, ze to prawodopodnie cewka i moze byc to fakt, bo gdy zmieniałem kable WN to ten od cewki był cały zsniedziały wiec w srodku cewka pewnie tez nie jest najlepsza... a ten czuj nik halla to gdzie sie znajduje i czy da sie to samemu zrobic? mam kanał, narzędzia itp. i w razie czego to jaką byscie polecili cewke i ten czujnik, gdyby trzeba było wymieniac, choc mam nadzieje, ze obędzie sie bez wymiany;) a skoro tak juz piszemy to nie zakładając drugiego tematu jak mam sprawdizc jaki mam olej w silniku jak nie mam nalejki i kontaktu ze sprzedającym?... bo chciałbym wymienic, a nie chce wlac czegos co rozszczelni mi silnik...
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości