Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez sudo0007 » 4 paź 2012, o 07:56

zrobie foto skrzynki bezpiecznikow i wam pokaze. z tego co slyszalem podobno jest jakis przekaznik.
thz za pomoc co do licznika bede dzisiaj dzialal. wrazie co mam 2 licznik najwyzej sprobuje przelozyc wyswietlacź [/hide]
Avatar użytkownika
sudo0007
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 20:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Zico63 » 4 paź 2012, o 08:34

Jest, to zwykły przekaźnik VW z numerkiem "53". Numer w/g VW to 141 951 253B. Stosowany zamiast zworki w pojazdach z DWOMA sygnałami (sygnał podwójny, ton wysoki i ton niski).
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez sudo0007 » 4 paź 2012, o 14:40

Zico63, o super własnie o takie cos mi chodziło jutro podajde do znajomych z gordona moze beda mieli :-D a moge jakis zworke zrobic zeby zobaczyc czy to aby napewno przekznik?

byłem w aucie walczyłem. prąd na 2 z 4 pinów w miejscu przekaźnika był na kostce do klaksonu też ale na kierownicy brak :-x i nie wiem kupie przekaznik może wtedy sie ruszy :-o
Obrazek
Avatar użytkownika
sudo0007
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 20:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez djmaxior90 » 4 paź 2012, o 16:10

I jak tam?
djmaxior90
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 9 lip 2012, o 17:27
Lokalizacja: Łobez

Postprzez Zico63 » 5 paź 2012, o 00:16

Sygnały otrzymują napięcie z chwilą włączenia zapłonu, tak więc na sygnałach, na czarno-żółtym żaróweczka sprawdzająca ma świecić. Brązowy jest dołączany do masy: w sygnale pojedynczym - przyciskami w kierownicy; w sygnale podwójnym robi to przekaźnik (styk w pinie 2 z 3) a przycisk w kierownicy łączy do masy jedynie cewkę przekaźnika (pin 4) zasilaną z bezpiecznika (pin 1).
Czyli gdy przekaźnik jest wyjęty, przy włączonym kluczyku złączenie 2 z 3 powinno uruchamiać sygnał.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Brak pozycji

Postprzez motor112 » 5 paź 2012, o 20:56

Po tym jak zaczęły mi się topić te kable to nie mam lewej strony pozycji. Co mogło się stac?
motor112
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 21:24
Lokalizacja: OLN

Postprzez trollu » 5 paź 2012, o 21:46

na pewno nic ciekawego. pewnie coś jest porąbane w instalacji i gdzieś jest jakieś spięcie. z elektryką nigdy nic nie wiadomo i przeważnie kończy się tak że trzeba wszystko przejrzeć. ale jak takie cuda się dzieją i instalacja z dymem idzie to może lepiej jedź do jakiegoś elektryka :-|
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Vengazo » 6 paź 2012, o 22:54

Witam,
Okazało się,że przewody były popalone niestety no i elektryk wszystko zrobił.
Wie ktoś może jaką żarówkę wstawić do nawiewów (ogrzewania) aby lepiej oświetlało tę krążki ?:)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Vengazo
Badacz tematu
 
Posty: 341
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 18:43
Lokalizacja: Zielona Góra
Rocznik: 2009
Silnik: 1.9
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Zico63 » 7 paź 2012, o 01:44

Vengazo napisał(a):aby lepiej oświetlało tę krążki

to trzeba umyć światłowód (czyli "plastyk", "pająk") oraz sprawdzić czy jest jak najbliżej plastyków pokręteł - czy z temperatury i upływu czasu się nie odkształcił.
Dawanie silniejszych żarówek kończy się wytopieniem oprawek, plastyków. To niefortunne rozwiązanie Volkswagena; stąd tak wiele tematów o zmianach podświetleń na diodowe. To w większej części nie szpan a niezadowolenie z tej lipnej, powiedzmy to szczerze, "iluminacji".
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Obrotomierz elektroniczny.

Postprzez kiku » 7 paź 2012, o 18:30

Witam!
Mam mały problem podczas deszczu gdy wjadę prawym kołem w kałuże to obroty spadają z 2000 do 300 po chwili powracają.
Nie wiem co na to można poradzić,w tym czasie mam wrażenie jak by moc minimalnie spadała.
Proszę doradzić jakie może być na to lekarstwo.
Dzięki i pozdrawiam.
:!:
Avatar użytkownika
kiku
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 mar 2008, o 09:09
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez rafal_z_ph » 7 paź 2012, o 18:49

W silnikach 1.9 TD obrotomierz otrzymuje odczyt z alternatora. U ciebie po wjechaniu w kałuże, woda dostaje się na pasek, który prześlizguje się po kole alternatora. W tym momencie alternator dużo wolniej się obraca lub nawet staje na moment. W takiej sytuacji sprawdź stan paska, a najlepiej będzie jeszcze założyć osłonę pod cały silnik.
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez rafal_z_ph » 7 paź 2012, o 19:03

rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 24 gości

cron