Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 5 lis 2012, o 19:04

Sprawdź czy folia przypadkiem się też nie odkleiła :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez Dj Devilek » 5 lis 2012, o 21:25

Gofer, sprawdzalem dzis jeszcze raz ten numer WGSZ nie dawał mi spokoju i pod opcja pierwsza na liczniku mam taki numer 3862 to moze być to?? nie wiem czemu pod opcja 3 jest jakas 5 cyfrowy numer .
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Gofer » 6 lis 2012, o 09:56

Dj Devilek napisał(a):WGSZ nie dawał mi spokoju i pod opcja pierwsza na liczniku mam taki numer 3862 to moze być to??


Tak to jest to .
Teraz wiem co znaczy rozróżniać zegary po WGSZ albo po DPM :-)

Dj Devilek napisał(a):nie wiem czemu pod opcja 3 jest jakas 5 cyfrowy numer


To będzie jakiś liczbowy skrót producenta . Taki króciutki VIN .

Wracając do tematu to masz załozony zły licznik Twój 3862 jest od innego silnika .
Musisz mieć 3819.
Albo ktoś dokładał MFA i popełnił błąd , albo wymieniając licznik zasugerował się tylko wyskalowaniem tarcz .

Poniżej link do tabeli , poszukaj sobie po numerze z jakiego silnika masz licznik a jaki powinieneś mieć .

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f5 ... 62402.html
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Czy wychodziły takie liczniki?

Postprzez kimz » 7 lis 2012, o 18:06

Witam
golfik 1.8 94r
mam takie pytanie bo mam licznik z wskazówkami na cewce, a chciałbym dać nowszy z wskazówkami na elektronicznym silniczku tylko nie wiem czy były takie liczniki a jeśli nie były to czy da sie jakoś skalibrować czy to sie automatycznie samo ustawia?
licznik mam od 20 - 220
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Re: Czy wychodziły takie liczniki?

Postprzez K@mil » 7 lis 2012, o 19:02

kimz napisał(a):Witam
golfik 1.8 94r
mam takie pytanie bo mam licznik z wskazówkami na cewce, a chciałbym dać nowszy z wskazówkami na elektronicznym silniczku tylko nie wiem czy były takie liczniki a jeśli nie były to czy da sie jakoś skalibrować czy to sie automatycznie samo ustawia?
licznik mam od 20 - 220


Zmieniasz licznik na nowszy (od 95) i masz taki jak chcesz... Najwazniejsze jest WGSZ... (wiecej info opcja szukaj)
Nowy moze zaczynac sie nawet od 0km/h tez bedzie dobrze :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez trojeczkaGT » 7 lis 2012, o 19:06

bylo mase tematow o licznikach :) wiec nie chce mi sie pisac.

kup licznik byle do benzyniaka i bedzie git :) ja tak zrobilem i jezdze juz rok a przeklamania tyle co na gpsie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kimz » 7 lis 2012, o 20:15

Aha spoko :D właśnie oto mi chodziło :)
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Problem z licznikiem???lub Pływakiem???

Postprzez damianoo » 13 lis 2012, o 14:45

Witam Panowie:)mam dziwny problem :( z wskaznikiem paliwa dzisiaj wlałem 10L i wskazówka stoi na czarnym polu nizej czerwonych kresek?choc w baku napewno było z 5 lub 4L.wiec zrobiłem tak odpiołem wtyczke z pompy i zmostk 2 srodkowe piny i wskazówka stoi licznik z silniczkami) (zamieniłem licznik na taki bez silniczków tzn z zegarem) (zmostkowałem i wskazówka sie podnosi do konca)wiec insttalacja dobra) ale na tym z silniczkami działa tylko przy poruszaniu pływakiem ,a przy mostkowaniu ani drgnie:(((tak ma byc???czy coś jest z licznikiem

[ Dodano: 2012-12-11, 12:49 ]
Panowie temat zamykam:P.Pomogło lekkie dogiecie pływaka w dół.zawieszała sie blaszka na potencjometrze:P
Damiannn
damianoo
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 paź 2012, o 22:10
Lokalizacja: Rokietnica

obrotomierz

Postprzez nitek » 19 lis 2012, o 22:40

Witam ma problem z obrotomierzem.Tzn jak rano odpale samochod to obrotomierz zawiesza sie miedzy 900-1100 obrotow jak dodam gazu to obrotomierz normalnie pokazuje ja schodzi na wolne obroty to zaczyna sie zacinac. Auto sie zagrzeje to obrotomierz normalnie zaczyna pracowac. Wszystkie masy w aucie zostaly wyczyszczone .Nie wiem skad obrotomierz bierze sygnal.Silnik 1.6 benzyna licznik MOTOMETER.Moze wiecie co moze byc przyczyna takiego zachowania
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Postprzez pablomed » 19 lis 2012, o 23:04

sygnał jest zawsze kablem ze sterownika silnika chyba na pin 10 wtyczki licznika (sprawdź pod hasłem pinout licznika golf III). Ale w tym wypadku podejrzewaj uszkodzenie samego licznika, może mechanicznie wskazówka ma jakieś opory, zwłaszcza jak były próby zdejmowania wskazówki i zakładania "białych tarcz"
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Pytanie odnośnie licznika

Postprzez zlisz » 19 lis 2012, o 23:53

Witam. Wiem, że było przerabiane mnóstwo tematów tego typu, jednak nie znalazłem nigdzie satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Moje pytanie jest następujące: jestem posiadaczem golfa III z 92 roku silnik 1.8 KAT 75KM (dane spisane z dowodu rejestracyjnego), zegary są tam bez obrotomierza, kostka która idzie do zegarów ma 19 kabli o ile dobrze pamiętam, chciałbym założyć zegar z obrotomierzem z silnika 1,8 AAM 75km.
I tu pytanie, czy będzie ten zegar pasował bez problemu? W sensie czy po podłączeniu będzie prawidłowe wskazanie prędkości i obrotów?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
zlisz
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 19:46
Lokalizacja: czewa

Postprzez prezesik » 20 lis 2012, o 02:56

Ważne, aby licznik był od tego samego modelu silnika i miał zgodny zakres prędkości, tj. np. jak w Twoim liczniku 0-220 km/h. Ważne jest też oznaczenie licznika WGSZ. Przełożysz licznik i będzie wszystko śmigać, ale niech się inni wypowiedzą.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości