Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez zlisz » 20 lis 2012, o 13:38

zakresy prędkości się zgadzają oba liczniki są 0-220 km/h chodzi mi o to czy nie będę musiał kombinować z prowadzeniem kabli pod kostkę itd.
zlisz
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 19:46
Lokalizacja: czewa

 

Postprzez Gofer » 20 lis 2012, o 16:44

zlisz napisał(a):czy nie będę musiał kombinować


Nie będziesz musiał kombinować . Sygnał obrotka jest juz doprowadzony do kostki .

zlisz napisał(a):golfa III z 92 roku silnik 1.8 KAT 75KM


Czyli masz AAM . No to wszystko gra . Tylko wymienić budzik .

prezesik25 napisał(a):aby licznik był od tego samego modelu silnika


Tu sie nie zgodzę . Licznik od AAM pasuje też do ABS ; ADY ; ADZ ; 2E ;AGG ; AEK ...
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez zlisz » 20 lis 2012, o 19:48

w takim razie chyba już wszystko wiem ;)
dzięki Panowie ! :)
temat do zamknięcia
zlisz
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 19:46
Lokalizacja: czewa

czarne plamy na wyświetlaczu licznika

Postprzez burzax89 » 21 lis 2012, o 10:50

Witam Od dłuższego czasu na lewym wyświetlaczy licznika pokazały się czarne plamy i zasłaniają wyświetlane przejechane km Wyświetlacz wygląda jak by wylany ? Czy można to w jakiś sposób wymienić Licznik to moto meter 0-200 km diesel
burzax89
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 18:01
Lokalizacja: FMI

Postprzez prezesik » 21 lis 2012, o 11:57

Wymień samą szybkę wyświetlacza i będzie po problemie. Każdy MK3 miał taki sam wyświetlacz, więc możesz zakupić uszkodzony licznik z dobrym wyświetlaczem.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Gofer » 21 lis 2012, o 16:16

prezesik25 napisał(a):Każdy MK3 miał taki sam wyświetlacz


Tu się kolega myli.
Były wyświetlacze tzw na gumkach i lutowane w płytkę .
Nie są ze sobą zamienne .
Co do wymiany tego na gumkach sprawa prosta , tylko przełożyć .
Lutowany to już gorzej , ale do zrobienia w domu .

Z ostatniej chwili .
Motometer ma lutowane wyswietlacze .
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez burzax89 » 21 lis 2012, o 21:21

no to niestety ale nie podejdzie mi wyświetlacz z drugiego licznika Nie rozbierałem go ale chyba na pewno będzie inny (stary typ podświetlenia na żarówkach )
burzax89
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 18:01
Lokalizacja: FMI

Postprzez Gofer » 22 lis 2012, o 09:27

burzax89 napisał(a):chyba na pewno


Na pewno :-)
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

licznik

Postprzez janeklg8877 » 2 gru 2012, o 16:45

Witam mam silnik 1.8 ABS i ciekawi mnie czy ten licznik bedzie pasowal do mojego http://moto.allegro.pl/licznik-mfa-vw-g ... 41415.html lub tenhttp://moto.allegro.pl/licznik-zegar ... 16644.html za wszystkie odpowiedzi dziekuje...
janeklg8877
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 29 sty 2012, o 19:06
Lokalizacja: Chlapowo

Postprzez trojeczkaGT » 2 gru 2012, o 19:44

tak bedzie pasowal.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Słabo świecące kontrolki, brak reakcji silnika

Postprzez hellaflush » 3 gru 2012, o 23:45

Podczas jazdy nagle silnik przestał pracować. Po przekręceniu kluczyka w pozycję pierwszą powinny zapalić się wszystkie kontrolki (ręczny, akumulator, olej, płyn chłodzący no i zależnie od temperatury - świec żarowych) oraz te po lewej stronie kierownicy od AirBaga i ABSu powinny mignąć. Następnie po przekręceniu na pozycję drugą silnik powinien odpalić.

Aktualnie wygląda to tak, że ledwo widać kontrolki, praktycznie trzeba się dobrze przyjrzeć, najbardziej widać tą od ręcznego. Ikonki od AirBaga oraz ABSu tak samo ledwo widoczne. Po przekręceniu na pozycję drugą nie dzieje się nic. Na ułamek sekundy kontrolki troszeczkę mocniej się świecą a później już w ogóle ich nie widać.

Ogólnie sporadycznie miałem tak, że silnik mi gasł podczas jazdy, te kontrolki tak się zachowywały jak podczas odpalania silnika.

Dodam, że oświetlenie licznika, wnętrza, radio, światła długie - działają normalnie.

Czy jest to wina kostki stacyjki? Jeżeli tak to jaką kupić? Może być np FEBI za ok 55zł?

Proszę o pomoc :niepewny:
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez greg001 » 3 gru 2012, o 23:52

kolego sprawdź naładowanie akumulatora... weź od kogoś akumulator i podłącz do siebie i zobaczysz czy odpali jeśli tak to sprawdź jakie jest ładowanie na alternatorze, możesz też zawieźć akumulator do sprawdzenia czy jest ok w sklepie gdzie kupisz akumulator - potem będziemy myśleć
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron