Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez radomiak » 4 gru 2012, o 00:09

kolego sprawdź naładowanie akumulatora...


to moim zdaniem nie bylo by tak

Dodam, że oświetlenie licznika, wnętrza, radio, światła długie - działają normalnie.


az ciekaw jestem co jest nie kaman
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

 

Postprzez Bonix » 4 gru 2012, o 01:22

Jak masz przewody rozruchowe (takie zwykłe do pożyczania prądu od sąsiada :)) Weź jeden koniec na klemę minusową "-", a drugi gdzieś na blok silnika. I wtedy próbuj, może masz słabą masę ?
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Postprzez dar77 » 4 gru 2012, o 06:08

Przejrzyj kolego wszystkie przewody alternator -akumulator może odłączył(przerwał)się jakiś przewód i wzięło ci prąd z akumulatora pozdro.
dar77
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 15:30
Lokalizacja: Żmigród

Postprzez hellaflush » 4 gru 2012, o 12:45

Hej, dzięki za odpowiedzi.

Wzięliśmy golfa na hol. Niby nie można no ale trudno, odpalił od razu po parunastu metrach. Wcześniej na krótko rozrusznik - w ogóle nie było reakcji.

Teraz pali tak jak wcześniej, od strzała. Jest to dziwna sytuacja bo wyglądało to tak jakby akumulator się rozładował no ale dlaczego działały światła długie, oświetlenie licznika ( w sumie wszystko na ledach jest :P) itp

Wszystkie przewody wyglądają dobrze, przy rozruszniku trochę zaśniedziałe są.

Nagrałem filmik jak teraz to wygląda:
http://youtu.be/k7zy2pr-BPA

Macie może jakieś pomysły? Ciężka sprawa bo nie mogę się gdzieś dalej wypuścić nawet...

A i ten jeden wolny styk na rozruszniku do czego jest?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez greg001 » 4 gru 2012, o 13:46

wolny styk?? może daj foto tego styku
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 4 gru 2012, o 15:38

greg001, tutaj zdjęcie:
http://img843.imageshack.us/img843/4250/img05466.jpg

Przy okazji sprawdziłem parę rzeczy miernikiem (takim za 20zeta).

Temp. otoczenia 3 stopnie, silnik "zimny" 800 obr/min:

akumulator (silnik wyłączony) ~ 12,94V
akumulator bez obciążenia ~ 14,59V
akumulator obciążony (światła mijania, awaryjne, dmuchawa, ośw. wnętrz, tylne halogeny, ogrzewanie szyby) ~ 14,33V

Chciałem zmierzyć ubytek prądu na postoju ale na skali zawsze pokazywało się 1 albo miernik wariował...
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez greg001 » 5 gru 2012, o 00:10

wskazania są ok - ładowanie bdb.

o ile dobrze kojarzę to nie jest styk tylko ogranicznik żebyś źle masy nie podłączył - ale sobie ręki nie dam urwać.

a tak teraz myślę masz immobilizer?

a tak poza tym wyczyściłbym na twoim miejscu masy wszystkie
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 5 gru 2012, o 00:26

MI tu wyglada na ewidentny problem z prądem , przeczyszc wszystkie styki , sprawdz dobrze mase , naładuj akusa prostownikiem i musi latać ; )
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 5 gru 2012, o 00:32

Tak, mam immobilizer. Czasami trzeba było potrząsnąć kluczykiem bo odpalał i po dwóch sekundach gasł. Aktualnie jest dobrze zamocowany w obudowie kluczyka, po tym taka sytuacja zdarzyła mi się tylko raz, że parę razy odpalał po czym gasł. Byłem pewny, że to właśnie immo ale aktualnie już nie na 100%...

Coś poczytałem na ten temat i znalazłem info o przekaźniku sterowania silnika. Będę teraz zwracał większą uwagę na przekaźniki a bardziej na ich temperaturę.

Tak jak mówicie, przeczyszczę masę ale chyba wymienię tą kostkę stacyjki dla pewności.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Kontrolka rezerwy PROBLEM

Postprzez focus12 » 7 gru 2012, o 11:33

Witam kiedyś czytałem gdzieś na forum o kontrolce rezerwy że niektóre liczniki posiadają. Ja dziś rozebrałem swój i mam otwór na żaróweczkę wsadziłem ale niestety się nie zapaliła. A paliwa jest na pewno bardzo mało poniżej 5 litrów a żarówka jest na pewno dobra. Co jest ?? Obrazek
focus12
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 20 cze 2012, o 19:05
Lokalizacja: Teraz okolice KOSZALIN

Postprzez mate157 » 7 gru 2012, o 13:27

Robiłem tak samo i też nie działa. Najwidoczniej te liczniki nie sa przystosowane do kontrolki rezerwy.
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez michaal » 7 gru 2012, o 15:04

Sprawdzaliście czy w listwie z kontrolkami macie miejsce z ikoną. Bo żarówka może działać a listwa nie przepuszcza światła. Ogólnie to był już post na ten temat i tam więcej było opisane.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron