Ale w golfie jest żydek, przynajmniej w moim liczniku tak było, że wystarczyło wsadzić żarówkę i działa Ale to chyba zależy też od licznika bo kumpel ma golfa z '92 i licznik bez obrotka i miał to całkiem zaślepione.
W niektórych licznikach było miejsce tak że po włożeniu żarówki można się cieszyć żadem. Lecz więcej chyba w benzyniakach to spotykane było ale mi bardziej się rozchodzi nie o to czy żydek był czy nie tylko co jest powodem że wskazówka chodzi po środku skali i ani w jedna stronę ani w druga nie schodzi do końca.
Też to biorę pod uwagę że jest różnica w baku lecz w necie ciężko coś na ten temat wygrzebać. A jak zmienić ten potencjometr? bo np zmiana pływaka na ten z ibizy nie wypali inna średnica.
Pływak nie ma nic do rzeczy on tylko unosi ramię potencjometru.. Pewnie da się ten potencjometr jakoś wykręcić i założyć inny, a czy się zmieści to już insza inszość i nie mam pojęcia
MarcinVW, też pogrzebałem trochę w necie i nic nie znalazłem, pozostaje ci po prostu zmienić czujnik na próbę to niewiele pracy a dostępność na szrocie i w zamiennikach jest duża przecież to diesel taniocha bez pompy. Numery czujników dla golfa i ibizy się niby różne ale tylko pierwsze trzy cyfry, a ostanie są te same co podpowiada że czujniki są identyczne 1H0919183 dla golfa i początek 6N0 dla ibizy. Na aukcjach w opisach figurują te same czujniki dla obu marek coś to znaczy, ale pewności nie zdobędziesz bez próby wymiany.
Człowieku, wiesz kiedy jest ful na liczniku i wiesz kiedy jest zero na liczniku. Po co to chcesz ruszać jak chodzi ? Zostaw tak jak jest bo wiesz kiedy masz zalać żeby nie stanąć z braku wahy.
Żebym był z tych co i nie patrzą na nic pewnie bym zostawił i nie wnikał lecz akurat to mnie drażni choć wiem kiedy czego mogę się spodziewać to drażni mnie coś takiego że w baku pusto a wskazówka nie spada lub nie dobija przy pełnym. Dziś wymieniłem pływak tak że może coś się poprawi w końcu ludzie też tak jeżdżą i nikt nie narzeka.
[ Dodano: 2013-01-15, 18:37 ] Po kilkudniowych testach nowego pływaka żadnej poprawy. Ale mając dwa pływaki myślę aby jeden zgiąć trochę do środka więcej może coś pomoże bo na luzie regulując ręką stan paliwa pokazywało poprawnie.
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu dlatego podpinam się tutaj . Również chce wymienić licznik na ten z obrotomierzem. Dzisiaj chciałem sprawdzić swój numer numer WGSZ wiec uczyniłem tak jak pisze w temacie "sztuczki & triki".. musiałem coś pochrzanić bo wyszło mi 12200 a powinienem mieć 3838 (mam silnik AAZ, poj. 1,9 TD). Doradźcie mi jaki licznik wybrać (z allegro ). Z góry dziękuję .
no tak, ja tez przysprawdzaniu mialem WGSZ pozycje dalej, najpierw mi cos tam wyskoczylo tak jak u ciebie piec cyfer i nastepna pozycja sie zgadzala z WGSZ Kupowalem wczesniej licznik to tylko patrzylem zeby sie skala zgadzala i ilosc obrotow ale warto znalezc WGSZ odpowiedni dla pewnosci!!
zozool94 napisał(a):chciałem sprawdzić swój numer numer WGSZ wiec uczyniłem tak jak pisze w temacie "sztuczki & triki".. musiałem coś pochrzanić bo wyszło mi 12200
Tak jak kolega wcześniej opisał Twój numer licznika (WGSZ) znajduje się na innej pozycji.
- przyciskaj przycisk do kasowania kilometrów, pomiędzy liczbami "1" - "8"