Temat po czasie kontynuowany
mam wolne to chcę sobie posprawdzać co nieco
Jak wiadomo z impulsatora wychodzą trzy piny, jak te piny się przekładają na kostkę przy liczniku
Tutaj mam pinout licznika:
Zrobiłem diagnozę miernikiem, solidną tym razem!!
Brązowo zielony przewód z kostki impulsatora reaguje na 3pin, jest ciągłość przewodu, oporność powyżej 400omów - czyli wszystko ok!
Czarny nie powinien reagować na nic w kostce licznika, bo wg schematu w ogóle nie idzie w tę stronę
- przypuszczalnie - ok
Biało - niebieski przewód jest przerwany
Oto jak do tego doszedłem i jak biegnie trasa owego przewodu:
(1) G22 (impulsator) -----> (2) kostka na 24 piny przy silniku ----> (3) skrzynka bezpieczników; kostka G1; pin11 ----> (4) skrzynka bezpieczników, kostka U1; pin11 ----> (5) kostka licznika; pin27
A teraz poszczególne oporności tych połączeń:
1-2: 002(om)
2-3: brak reakcji miernika!! (w kostce jest tylko jeden biało-niebieski przewód)
3-4: 002
4-5: 001
Sprawdziłem każde połączenie, wszystko wg schematu, najwyraźniej jest przerwa w okablowaniu...
Jakieś pomysły jak to najprościej podłączyć/sprawdzić/wymienić
Żeby nie było kolorowo, coś zepsułem
Podłączyłem wszystko tak jak trzeba, ale auto nie chce rozmawiać, kręci tylko rozrusznikiem...
Zegar - Voltomierz pokazuje mi 11V na blacie, jak zakładałem klemy na aku (najpierw plus, potem minus) to minus zaiskrzył, dodatkowo, włączając i wyłączając zapłon żarzy mi się piktogram zaciągniętego hamulca ręcznego...
Jakieś pomysły co zepsułem
[ Dodano: 2013-10-20, 17:51 ]Temat można zamknąć, poprowadziłem nowy przewód i wszystko działa jak należy.
pozdro
R.I.P Mystic B. [*]