Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez MormoCS » 12 lis 2013, o 22:53

Naprawdę przez luźną klemę może być taki problem? Mam dokładnie to samo - palące się kontrolki i tylko krótkie *tyk* przy przekręceniu kluczyka..

Tylko, że klema była luźna pewnie od dawien dawna a dopiero teraz mam ten problem. Aku jak u kolegi wyżej został naładowany, ale nie pomogło..
Avatar użytkownika
MormoCS
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 05:39
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

 

Postprzez mateusz_kd » 16 lis 2013, o 10:12

Wymieniłem akumulator i jak na razie jest wszystko ok :)
mateusz_kd
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9 lis 2013, o 14:26
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Postprzez prezesik » 16 lis 2013, o 11:09

mateusz_kd napisał(a):Wymieniłem akumulator i jak na razie jest wszystko ok :)
a klema nadal jest usztywniona 10-groszówką? :-)
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez tomek921 » 16 lis 2013, o 19:50

Witam mam taki problem.W moim liczniku po zatankowaniu pustego baku za 50 zlotych do poziomu 0 i w czasie jazdy normalnie sie zachowuje poziom paliwa spada ponizej 0. http://images61.fotosik.pl/384/2e6730dc82dd086e.jpg
zdjecie pokazuje w ktorym momencie mam tak jakby 0 w baku.co zrobic by bylo normalnie?
tomek921
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4 sie 2013, o 01:48
Lokalizacja: Ruda Slaska

Postprzez Paweu » 16 lis 2013, o 20:10

tomek921 napisał(a):co zrobic by bylo normalnie?


Zajrzeć do pływaka w zbiorniku paliwa. Bo widocznie się zawiesza.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez tomek921 » 16 lis 2013, o 22:13

problem rozwiązany. Wskazówka byla nie nie dokrecona o jeden obrot wszystko gra:)
tomek921
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4 sie 2013, o 01:48
Lokalizacja: Ruda Slaska

Postprzez magnat64 » 13 gru 2013, o 18:33

Siema :) mam takie pytanie, posiadam golfa 1.6 benzyna, czy jak zamontuje w nim zegar np z tdi bedzie on działał prawidłowo?
I jeszcze jedno pytanie, czy mozna zamontowac zegar z komputerem? czy trzeba cos bardziej kombinowac z tym?
I  MY VW
magnat64
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 22:00
Lokalizacja: Katowice

Postprzez mateuszMX » 5 sty 2014, o 23:39

panowie kilka dni temu w golfie pojawil mi sie nastepujacy problem
kluczyk wyjety wszystko zgaszone wlacznik od swiatel wlaczam swiatala i podswietlenia tyko mrygna i gasną a wlacza sie zaplon i swieca kontrolki w zegarach a jak najpierw odpale auto kluczykiem to odrazu zapala sie podswietlenie zegarow i tablicy tyl a gdy wlacze swiatla wlacznikeim a kluczyk przekrece na zgaszenie auto nadal chodzi i zegary glupieja wskazowki skacza a jak zgasze swiatla gasnie auto :szok:
wymienilem kostke stacyjki,wlacznik swiatel posprawdzalem wiazki i nadal to samo czy za to moze odpowiadac jakis przekażnik ? jesli tak to ktory
Avatar użytkownika
mateuszMX
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 4 paź 2013, o 20:41
Lokalizacja: Dobre miasto

Postprzez drewnom » 22 kwi 2014, o 21:58

Siemka. Słuchajcie jak wyjąć wskazówki (wszystkie) z licznika ??

Na 95% to jest motometr (jakoś tak). Jest to 97 rok wer Family, kontrolki na dole podświetladne diodami smd, i chyba tylko 5 żarówek jest.

Chcę zrobić negatyw i wskazówki przeszkadają żeby zdjąć tarcze.
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez patrolfak » 22 kwi 2014, o 22:40

drewnom napisał(a):Siemka. Słuchajcie jak wyjąć wskazówki (wszystkie) z licznika ??

Na 95% to jest motometr (jakoś tak). Jest to 97 rok wer Family, kontrolki na dole podświetladne diodami smd, i chyba tylko 5 żarówek jest.

Chcę zrobić negatyw i wskazówki przeszkadają żeby zdjąć tarcze.


Najłatwiej podważyć widelcem ja tak robiłem i nic im nie było .
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Pozor » 22 kwi 2014, o 23:03

niby najłatwiej ale nie polecają tego bo przy motometrze zwłaszcza brzydko się sciąga wskazówki , najlepiej weź ołówek , palcem delikatnie sprawdź do jakiego górnego zakresu się kręci wskazówka i zacznacz sobie potem gdy zaznaczysz możesz kręcić nią z wyczuciem na około ii dodatkowo w górę żeby trybików w silniczku nie zepsuć , wtedy jesteś spokojny że nie uszkodzisz tarcz lub co najgorsze silniczka .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez 4thelement » 2 maja 2014, o 18:19

Pany, rozebrałem licznik aby wymienić żarówkę podświetlenia i zrobił się problem, wskazówka temp nie dochodzi do pionu tylko na 1/3 oraz paliwo zrobiło się poniżej zera :)
rozebrałem licznik ponownie, podłączyłem go i ustawiłem ręcznie wskazówki jednocześnie uważając na silniczki i przez 10 km było ok, teraz znów wskazówki są tak jak były początkowo....co pokrzaczyłem że się tak dzieje?
na wyłączonym zapłonie wskazówki leżą o wiele za nisko....jak to zrobić tak aby było ok?
4thelement
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 13:09
Lokalizacja: BB

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości