Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 8 sie 2014, o 23:37

zegar prędkościomierza bierze informację z impulsatora a oborotmierza w TD z alternatora a w całej reszcie ze sterownika
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez skwirek512 » 22 sie 2014, o 13:58

Mam pytanie. Czy licznik od tdi 110 kucy będzie pasował do 90? Różnica jest taka, że od 110 jest wyskalowany do 220km/h, a w 90 do 200km/h
skwirek512
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 23:46
Lokalizacja: Prabuty

Postprzez klaudek669 » 22 sie 2014, o 14:29

skalowanie nie gra roli, może być nawet do 240 czy od benzyny. Ważne żeby zgadzał się index WGSZ (DPN) który w golfie TDI po 95 roku wynosi 3819.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Golf Maniak » 25 sie 2014, o 20:50

Mam prośbę mógłby mi ktoś po krótce opisać montaż/podpięcie rezerwy w golfoskim liczniku :?:
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 27 paź 2014, o 21:07

SZUKAM POMOCY LICZNIk
Posiadam golf 3 1,6 AEE licznik bez mfa 220kmh MOTOMETER cały sprawny nic nie miga działa pięknie . Dostałem od znajomego licznik z ABFa do 240kmh z mfa MOTOMETER , spróbowałem założyc wszystko działa idealnie , po za tym że po jakiejś chwili zaczyna mi brzęczeć i migać kontrolka oleju (wszystko na włączonym silniku) jak wyłączę silnik wszystko ucicha , wsadziłem inny licznik tez z 1,6 jakiejś no name firmy i tez nic nie miga , sprawdziłem olej itd jest dobrze , jakaś pomoc?
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 27 paź 2014, o 21:09

GolfiarzJR, na mądry rozum , jeśli jest od Abfa to do ABFA ma iść a nie do 1.6 ..
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 27 paź 2014, o 21:13

Gesiu_15, Logiczne , dostałem go za darmoche wiec warto coś z nim zrobić i go wsadzić do mojego :) podobno się liczniki adaptują w trójkach to działa dobrze , ale nie da rady coś z tym olejem wykombinować ?
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez peter_pater » 3 lis 2014, o 16:52

Czy ktoś rozbierał wskaźnik temp. cieczy chłodzącej ? (ten na desce)

Czy tam wogóle może się coś zepsuć, bo mi ten wskaźnik nieustannie zaniża temp. silnika, a jestem pewien, że temp. cieczy jest jest okey (czujnik w układzie chłodzenia też sprawny).
peter_pater
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 21 maja 2013, o 20:57
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez maxym1979 » 16 lis 2014, o 22:01

To może pomożecie mi .Bo u mnie w baku jest ok 20 litrów benzyny a wskazówka jest na zero. Po wyjęciu pompki i pływaka podłączyłem kostkę i ruszałem pływakiem i nic się nie dzieje. Kolo który mi sprzedał coś tam wspomniał że wymieniany był licznik. Od czego mam zacząć.
maxym1979
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lis 2014, o 11:15
Lokalizacja: Mrągowo

Postprzez Bonso » 17 lis 2014, o 14:45

Witam zwracam sie do was z pytaniem czy da radę podpiąć licnzik TRW do golfa 3 z 94 r?
1.6 benzyniak (75KM)
Bonso
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 lis 2014, o 14:39
Lokalizacja: Poznań ( Bolechowo)

Postprzez klaudek669 » 17 lis 2014, o 17:14

peter_pater napisał(a):bo mi ten wskaźnik nieustannie zaniża temp. silnika, a jestem pewien, że temp. cieczy jest jest okey

Jeśli to licznik od 20 km/h z pierwszych lat produkcji to przyzwyczaj się do tego... Pokazuje on realną temperature. Nowsze liczniki(od 0km/h) pokazują od 70 do 100 stopni że jest 90 ku satysfakcji kierowcy.

maxym1979 napisał(a):Od czego mam zacząć.

Sprawdź na początek miernikiem czy wogóle jest przejście później a zmienia się opór na kostce pompy jeżeli zmieniasz położenie pływaka. Jeżeli wszystko jest ok to sprawdzasz przewody od baku do licznika, na samym końcu dopiero sprawdzasz licznik.

Bonso napisał(a):Witam zwracam sie do was z pytaniem czy da radę podpiąć licnzik TRW do golfa 3 z 94 r?
1.6 benzyniak (75KM)

Szukaj na forum - tematów było mase o tym. Podpiąć to możesz każdy licznik nawet od ibizy/toledo/polo/cordoby/caddy/vento. Sęk w tym że nie każdy będzie wskazywał poprawnie lub bedą się działy jaja z kontrolką oleju. Muszisz sprawdzić na poczatek jaki masz w swoim numer DPN/WGSZ, później szukać licznika ze zgodnym numerem. Wtedy wszystko będzie wskazywało prawidłowo. Jak to odczytać? Poszukaj :mrgreen:
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez maxym1979 » 17 lis 2014, o 21:55

witam . właśnie sprawdzałem i na wyjsciu do tego czujnika nie ma prądu .
maxym1979
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lis 2014, o 11:15
Lokalizacja: Mrągowo

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron