Tak, z POLO jest nieco mniejszy i ma do 200 wyskalowany licznik no i oczywiscie jedna kostka co latwiej ja dostac. A golf 4 ma juz dwie kostki i wiecej przerobek.
Takie cos znalazlem:
Stara ---->> Nowa
1 ---->> wolny,
2 ---->> 22 wskaźnik braku płynu chłodniczego,
3 ---->> 7+9+24 zacisk 31, masa,
4 ---->> wolny,
5 ---->> 7+9+24 zacisk 31b, elektronika – masa,
6 ---->> 7+9+24 wyłącznik pamięci wskaźnika wielofunkcyjnego (Memory)
7 ---->> wolny,
8 ---->> wolny,
9 ---->> 10 wyłącznik ciśnienia oleju 0,3 bar,
10 ---->> 11 sygnały dla obroty
11 ---->> 23 zacisk 30, dodatni biegun akumulatora, zegar czasu,
12 ---->> 20 zacisk 58b, oświetlenie tablicy przyrządów,
13 ---->> 1 zacisk 15, ogólnie,
14 ---->> wolny,
15 ---->> wolny,
16 ---->> 12 lampka sygnalizacyjna alternatora, zacisk 61,
17 ---->> wolny,
18 ---->> 29 lampka sygnalizacyjna układu dwuobwodowego i układu ręcznego hamulca,
19 ---->> 7+9+24 czujnik zewnętrznej temperatury, sygnał∗,
20 ---->> 13 lampka sygnalizacyjna czasu rozgrzewania świec żarowych (CAT) Check / Choke,
21 ---->> 5 wskaźnik rezerwy paliwa,
22 ---->> 18 lampka sygnalizacyjna lewego kierunkowskazu,
23 ---->> 8 wskaźnik temperatury płynu chłodzącego,
24 ---->> lampka sygnalizacyjna prawego kierunkowskazu,
25 ---->> 17 lampka sygnalizacyjna świateł drogowych,
26 ---->> wolny,
27 ---->> 28 sygnał prędkości od czujnika G22 do prędkościomierza, wejście E – miernik prędkości
28 ---->> 14 oświetlenie tylnych świateł przeciwmgłowych.
Ale jak cos to
dj_yaro@tlen.pl