Manetka wycieraczek problemów ciąg dalszy :/

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Manetka wycieraczek problemów ciąg dalszy :/

Postprzez grzesiek1945 » 31 maja 2010, o 12:46

Witam, kiedyś wymieniłem manetkę od wycieraczek bo nie chodziły czasowe wycieraczki, chwile to pochodziło ale teraz mam taki problem że same się załanczają wycieraczki. Są na pozycji wyłączonej i tak działają a jak jakimś cudem są wyłączone to po przekręceniu kierownicy mocno w prawo załanczają się znowu i tak w kółko, co mogło padnąć?? Przekaźnik 99 od czasowych dobry, 72 od tylnych też raczej. Dodam żę kiedyś zmieniałem lampy moje stare h4 na h1 i gościu z forum powiedział mi żeby poprawnie działały długie to musze włożyć jakiś drucik w odpowiednie dziurki w miejsce jakiegoś przekaźnika, włożyłem pierwszy raz źle i dymy poszły :/ ale szybko wyjąłem, to może być przez to że gdzieś jest zwarcie na instalacji?? Sorki że długi opis ale inaczej nie potrafie tego opisać :/ Możliwe że też znowu manetka do wymiany :/ ??
Avatar użytkownika
grzesiek1945
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 12:53
Lokalizacja: RRS

Manetka wycieraczek problemów ciąg dalszy :/

 

Postprzez prezesik » 31 maja 2010, o 17:53

a skrzynka bezpieczników jest sucha? Ja miałem wodę w skrzynce bezpieczników to takie szopki miały miejsce. wszystko wysuszyłem, uszczelniłem i jest gitara.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez grzesiek1945 » 1 cze 2010, o 12:56

Okazało się że to manetka się popsuła, ale dziwne, wymieniałem ją miesiąc temu i znowu to samo, ale temat i tak do zamknięcia.
Avatar użytkownika
grzesiek1945
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 12:53
Lokalizacja: RRS

Postprzez Zico63 » 1 cze 2010, o 13:34

Silniczek wycieraczek pobiera tym więcej prądu, im mniejsza jest jego prędkość obrotowa, najwięcej przy rozruchu.
Jeśli oś wycieraczek jest nieco pordzewiała, daje duże opory, silniczek zwalnia i bierze o wiele więcej prądu niż jest to przewidziane - to właśnie może być przyczyną tak szybkiego wypalenia styków manetek, oprócz pechowo uszkodzonego egzemplarza manetek. Trzeba więc przy okazji lepszej pogody ( :lol: ) rozebrać podszybie, mechanizm wyczyścić i posmarować - to przeżyje całego Golfa!
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości