MFA i kasujacy sie zegar ?

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 18 sie 2011, o 23:15

To nie będzie problem koło aku poda maską. Jesli już masa to złącze masowe do blachy na lewo od skrzynki bezpieczników, albo niekontakt we wtyku licznika, poruszaj nim
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez trojeczkaGT » 18 sie 2011, o 23:29

o widzisz pablomed tam kolo bezpiecznikow masy nie sprawdzalem :/ a przy liczniku juz dociskalem wiec tam na 100 % jest ok, jutro lukne na ta mase kolo bezpiecznikow mam nadzieje ze to to. bo ciezko trafic jak nie ma reguly na reset

[ Dodano: 2011-08-19, 09:41 ]
kicha ;/ gdzies robi chyba zwarcie bo juz wszystkie polaczenia wyczyscilem i dalej sie resetuje kurcze ale to wkurza ;/
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 19 sie 2011, o 21:20

Znajdż rozpiskę pinów licznika i sprawdź czy dostaje plus stały, jeśli tak to uszkodzenie może być w liczniku, ten plus leci po bezpiecziku 21 tym co zapalniczka, ale to już pewnie sprawdziłeś.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 19 sie 2011, o 22:46

hmmm no wrocilem z pracy wiec jutro bede lukal ale stalo sie cos gorszego haha tzn glupiego az wstyd sie przyznac :D no dobra powiem a wiec wywalilem stary aku bo mial 45 Ah i 420 A wiec za malo jak na 1.8 i kupilem nowy 60 Ah 540 A boscha no i tu jest szkopuł haha NOWY wiec ja glupi zapomnialem ze taki tez trzeba naladowac bo za nowosci sa niby naladowane ale nie do "pelna" i pewnie dlatego te problemy ze raz reset byl a raz nie. tak wiec podlaczylem go na noc i zobaczymy jutro :D a jak nie pomoze to bede szukal po pinach stalego +

odezwe sie jutro trzymac kciuki

[ Dodano: 2011-08-20, 09:48 ]
ehhhh trzeba szukac po pinach tego + bo ladowanie nic nie dalo ;/

[ Dodano: 2011-08-20, 12:36 ]
zmienilem zegary na takie bez mfa bo mi resetowal sie i mnie zdraznil ten zegar ciagle od 12.00 :D wiec zalozylem taki cyfrowy ze ma i km/h i obr/min i wyswietlacze lcd z przebiegiem i zegarkiem ale bez kompa pokladowego wiec cel juz osiagniety.

wychodzi na to ze albo to licznik byl juz wadliwy albo komputer ale nie chce mi sie szukac tego komputera juz bo jego dane mi nie sa potrzebne :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 34 gości