MFA i kasujacy sie zegar ?

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

MFA i kasujacy sie zegar ?

Postprzez trojeczkaGT » 13 sie 2011, o 18:56

mam problem nie tak uciazliwy ale jednak chodzi o to ze jak ustawie sobie godzine na zegarku to po odpaleniu silnika mi sie kasuje i tak za kazdym razem ;/ a chcialbym miec zegar

pomoze ktos lub naprowadzi na dobry temat ?
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

MFA i kasujacy sie zegar ?

 

Postprzez andrzej4286 » 13 sie 2011, o 19:25

sprawdzales bezpieczniki??
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez trojeczkaGT » 13 sie 2011, o 19:52

kurcze wiesz ze nie pomyslalem o nich ok zaraz sprawdze a jak beda cale to co dalej ?? bo zegar niby jest ale przy odpaleniu znika na chwile i sie kasuje jakby byl zanik napiecia na zegarze
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez andrzej4286 » 13 sie 2011, o 19:54

ja bym stawial na bezpiecznik jezeli to nie bezpiecznik to chyba msz gdzies jakies spiecie bo normalnie sie to nie robi.
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez rawracer » 13 sie 2011, o 20:05

a kumulator masz w dobrym stanie? bo to wyglada jakby odcinalo prad przy rozruchu i wszystko idzie na rozrusznik.
rawracer
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 13:55
Lokalizacja: Kielce

Postprzez trojeczkaGT » 13 sie 2011, o 20:07

no i problem bo bezpiecznik od mfa jest ok tam widze tylko dwie luzne wtyczki jedna biala i ma numer 8 a druga zielona ale nie wiem jaki numer i tak sobie sa luzno.

[ Dodano: 2011-08-13, 20:09 ]
akumulator mam 45 Ah i nie mam problemow z kreceniem czy cos. odpala na dotyk ale moze podlacze drugi aku i zobacze taka wersje i nie wiem co z tymi kostkami ;/ bo nie wiem jak sie tam dostac by luknac skad sa odpiete

[ Dodano: 2011-08-13, 20:18 ]
a wiec ta jedna zielona kostka ma niby numer 21 :O ale nie wiem jak ja podczepiec nawet tam bo jest bardzo ciasno

[ Dodano: 2011-08-13, 20:40 ]
akumulator mam sprawny sprawdzalem wlasnie i podlaczylem drugi nawet i dalej sie kasuje zegar i te wtyczki nie daja mi spokoju 21 i 8 ale ta 21 ni jak ni z zab nie pasuje tam nigdzie

[ Dodano: 2011-08-13, 21:25 ]
kurcze wyczytalem ze aku 45 Ah jest za maly na 1.8 ;/ jutro nie mam jak ale we wtorek zobacze na wiekszym ale podlaczalem niby dwa do kupy i dalej mi sie kasowal mfa ;/

[ Dodano: 2011-08-13, 22:46 ]
ok narazie kupilem aku mocniejszy http://allegro.pl/nowy-akumulator-bosch ... 01639.html

bo ja mam jakis 45 Ah 420 A i mozliwe ze mu brakuje i na chwile jest 0 V i mfa sie restaruje lub sam zegar.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez michalqqr » 16 sie 2011, o 12:50

trojeczkaGT, wyczyść wszystkie połączenia masy do budy i do silnika oraz wyczyść kable dochodzące do rozrusznika tam może leżeć problem
Avatar użytkownika
michalqqr
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 14:03
Lokalizacja: Opole

Postprzez trojeczkaGT » 17 sie 2011, o 11:06

ok jak mi przyjdzie mocny 60 Ah aku to wtedy wyczyszcze klemy itp bo mam za duzo znakow zapytania ale wszystkie porady wykorzystam czekam na nastepne by bylo jak najwiecej :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 17 sie 2011, o 18:18

trojeczkaGT, zacznij od wymiany bezpiecznika 21 drugi od prawej nawet jeśli wygląda ok
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 18 sie 2011, o 23:00

hmmm teraz mam dopiero problem ;p wyczyscilem klemy aku i mase od budy i inne kabelki od niego i klops teraz mfa a bardziej zegar sie restartuje czasem tzn nie ma reguly czasem sie uda ze nie a czasem restart i juz zglupialem jutro jeszcze wyczyszcze przewody od rozrusznika i alternatora ale watpie by cos to dalo. macie jakies pomysly ?? czemu raz jest tak a raz tak. ;/
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rawracer » 18 sie 2011, o 23:10

czyli wyglada na slaba masze.
a patrzyles jak wyglada glowny kabel masowy?
wymien go moze zobacz oczywiscie w jakim jest stanie.
rawracer
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 13:55
Lokalizacja: Kielce

Postprzez trojeczkaGT » 18 sie 2011, o 23:14

ten glowny jest z bardzo dobrym stanie i zostal przeczyszczowny papierem i szczotka druciana az sie swieci tak samo te sruby moze to wina komputera ? tego cuska w bagazniku :D sam juz nie wiem jutro jeszcze te kable od rozrusznika przeczyszcze ale watpie by to one to robily.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 37 gości