MFA

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

MFA

Postprzez revor » 26 lis 2011, o 22:15

Chce kupić licznik MFA z całym osprzętem potrzebnym do montażu :-) Mam już to wszystko na oku tylko teraz kwestia czujnika temperatury oleju...

Mam silnik 1.8 AAM, znalazłem wtyczkę pod którą trzeba się podpiąć tym czujnikiem teraz tylko pytanie - gdzie mam ten czujnik wkręcić? Czy aby na pewno ta funkcja w moim silniku będzie działała? Ktoś montował do 1.8 AAM MFA? :->

P.S. Aaa i jeszcze jedno pytanie. Mianowicie znalazłem poradę w której był montaż MFA do silnika 1.8 ABS i tam komputer był w podszybiu... Ja natomiast mam wrażenie, że komputer w moim Golfie znajduję się w podłodze pasażera....tam jest taka plastikowa klapka, czy tam znajduję się komputer silnika? :-)
Zapraszam do skomentowania mojego Golfera ;)
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-aam-vt37083.htm
Avatar użytkownika
revor
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 01:10
Lokalizacja: Leszno

MFA

 

Postprzez GrZeChU91 » 26 lis 2011, o 23:40

revor, tam sie znajduje komputer ABS jesli go masz lub od Automata......
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez revor » 27 lis 2011, o 00:30

No mam ABS'y :-)
Chyba wiem gdzie powinno być miejsce na ten czujnik...w podstawie filtra w której są już zamontowane 2 czujniki, powinno być miejsce na 3 czujnik którego ja nie mam, a więc powinienem jeszcze przy montażu MFA wymienić podstawę filtra :suchy:
Zapraszam do skomentowania mojego Golfera ;)
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-aam-vt37083.htm
Avatar użytkownika
revor
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 01:10
Lokalizacja: Leszno

Postprzez marko1967 » 27 lis 2011, o 01:46

revor napisał(a):Chyba wiem gdzie powinno być miejsce na ten czujnik...w podstawie filtra w której są już zamontowane 2 czujniki, powinno być miejsce na 3 czujnik którego ja nie mam, a więc powinienem jeszcze przy montażu MFA wymienić podstawę filtra

Zgadza się tam w podstawie powinny być 3 czujniki jeden od teperatury oleju i dwa od ciśnienia oleju od niskiego ciśnienia i od wysokiego ciśnienia
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Snejk18 » 27 lis 2011, o 14:18

marko1967 napisał(a):
revor napisał(a):Chyba wiem gdzie powinno być miejsce na ten czujnik...w podstawie filtra w której są już zamontowane 2 czujniki, powinno być miejsce na 3 czujnik którego ja nie mam, a więc powinienem jeszcze przy montażu MFA wymienić podstawę filtra

Zgadza się tam w podstawie powinny być 3 czujniki jeden od teperatury oleju i dwa od ciśnienia oleju od niskiego ciśnienia i od wysokiego ciśnienia


Oj chyba nie...
Jeden czujnik ciśnienia jest w podstawie filtra a drugi chyba powinien być z boku w głowicy, od strony skrzyni.
Drugie miejsce w podstawie filtra jest właśnie na czujnik temp. oleju od MFA...
No chyba, że u was jest inaczej niż u mnie...
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez marko1967 » 27 lis 2011, o 23:02

Snejk18 napisał(a):
marko1967 napisał(a):
revor napisał(a):Chyba wiem gdzie powinno być miejsce na ten czujnik...w podstawie filtra w której są już zamontowane 2 czujniki, powinno być miejsce na 3 czujnik którego ja nie mam, a więc powinienem jeszcze przy montażu MFA wymienić podstawę filtra

Zgadza się tam w podstawie powinny być 3 czujniki jeden od teperatury oleju i dwa od ciśnienia oleju od niskiego ciśnienia i od wysokiego ciśnienia


Oj chyba nie...
Jeden czujnik ciśnienia jest w podstawie filtra a drugi chyba powinien być z boku w głowicy, od strony skrzyni.
Drugie miejsce w podstawie filtra jest właśnie na czujnik temp. oleju od MFA...
No chyba, że u was jest inaczej niż u mnie...

Ja koledze revor odpowiedziałem na pytanie jak to wygląda w silniku ABS może z tąd te różnice
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Bradley » 28 lis 2011, o 23:35

W mojej podstawce filtra byla zaslepka na imbus. Wystarczylo wykrecic, wkrecic czujnik i tyle.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez revor » 28 lis 2011, o 23:57

U mnie niestety byłaby konieczna wymiana podstawy filtra, więc przynajmniej na razie odpuszczam montaż MFA :suchy:
Zapraszam do skomentowania mojego Golfera ;)
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-aam-vt37083.htm
Avatar użytkownika
revor
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 01:10
Lokalizacja: Leszno


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości