MFA

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez klaudek669 » 10 gru 2014, o 21:00

Mało, właśnie nie wiem czemu tak jest. Kilka lat wstecz było ciężej znaleźć od zwykłego 1.8, 2.0. Praktycznie wszystkie oferty na allegro to były liczniki od vr6. Dzisiaj jest odwrotnie.... Chyba się skończyły vr6 :hyhy:
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

 

Postprzez kosa-seba » 10 gru 2014, o 22:02

Wlasnue tu problem jest jak cos sie trafi to znika szybko i tak myslalem z pasata sprobowac. A vr-ki owszem malo juz jezdzi. A to zaczne szukac zegaru moze to pomoze. A pytanie z innej strony mozna jakos go sprawdzic co jest zepsute albo naprawic.
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

Postprzez klaudek669 » 11 gru 2014, o 16:14

Pamięć uszkodzona będzie albo zimne luty na płycie, najnowszy taki licznik ma już przecież 20 lat więc nic dziwnego. Na początek trzeba by go dokładnie rozebrać wygrzać płyte i zobaczyć czy problem ustąpi. Później można myśleć co dalej.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez kosa-seba » 16 gru 2014, o 08:17

A sa jakies schematy samego licznikac:-)
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

Postprzez klaudek669 » 16 gru 2014, o 21:07

Niestety nie ma...
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Wujo1983 » 19 gru 2014, o 01:30

I tak dalej kupa.
MFA w moim TDI zamontowane, elektryk uznał ze wszystko jest zgodne z instalacją a spalania chwilowego i ogolnego dalej nie pokazuje.
Oprócz tego wszystko pokazuje. . .
Co jest kurna nie tak? ? ? :szok:
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez golf 1.4 » 19 gru 2014, o 02:34

Ja słyszałem że w niektórych tdi mfa nie pokazuje spalania... ale ile w tym prawdy to nie wiem
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez klaudek669 » 19 gru 2014, o 18:49

Wujo1983, Sygnał spalania masz źle podpięty najprawdopodobniej, może posługiwałeś się schematem z benzyny. Pin jest inny niż w benzynie.

Jeszcze co możesz sprawdzić to to jaki masz komputer na podszybiu, masz ostatni wypust trójki. Może montowali tam już nowsze ECU z dwu częściowa wtyczką. Tam też jest inny pin.

Licznik jaki masz?

golf 1.4, jeśli to tdi to pokazuje w każdym, jeśli td to nie bo nie ma skąd.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Wujo1983 » 19 gru 2014, o 20:04

Nie wiem czy to coś zmieni ale jesli zresetuje licznik to są kreski ale pozniej wskakują dwa zera.,,
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez klaudek669 » 19 gru 2014, o 20:57

Nie, nic to nie zmienia. Po prostu oznacza to brak sygnału spalania w liczniku. Sprawdź jutro ten komputer jaki masz.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez palio » 20 gru 2014, o 09:51

Sygnał spalania pin 9 w ECU. Mi pokazuje spalanie normalnie. Aby pokazywało spalanie chwilowe należy wejść w tryb serwisowy.

[b]Aby włączyć tryb serwisowy należy :[/b]
- przełącz MFA w pozycję 1
- włącz zapłon (nie musisz startować silnika)
- przyciśnij i trzymaj klawisz MFA
- wyłącz zapłon (trzymając MFA) i włącz ponownie
- puść klawisz MFA

Później odpal auto i sprawdź czy chwilowe spalanie pokazuje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez klaudek669 » 20 gru 2014, o 18:29

palio napisał(a):Sygnał spalania pin 9 w ECU


Zgadza się jeżeli ma taki komputer:
Obrazek

Jeżeli ma taki to 18 pin:
Obrazek

W profilu ma że to ostatni wypust trójki, może już był komputer z dwiema wtyczkami tak jak w innych VAGach z tego rocznika. Jak nie sprawdzi to się nie dowie.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - www.wirpomp.pl/pompy-hydrovacuum



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron