Tarcze rozumiem , że ktoś wymieniał , ale wątpię czy by się opłacało płytę licznika przerabiać pod MFA . Po numerze który podałeś to zwykły licznik z obrotomierzem. Zico z tego co wiem siedzi i marcinkoz w eletronice i elektryce może ich zapytaj na pw? Więcej nie wypowiem się najwyżej wrzuć foty jak możesz
eh szkoda
bo mam licznik z mfa z 94 ale coś jest nie tak bo lekko tli sie kontrolka od oleju no i niema rezerwy... i myslałem ze moze coś poprzekłądać albo co ogolnie elektryka nie jest mi bardzo obca ale jakieś wskazówki czy cós:)
W liczniku od 20 km i tak nie ma kontrolki rezerwy jest w od 0-200. Kontrolka się tli połączenia sprawdź i (-) na blacie , jak niezadowala cię to kup z MFA a te wystaw na sprzedaż
ale tamten jest od 0 no jak bym naprawił ta świecąca kontrolke oleju to pewnie bym trzymal ten licznik
a powiedzcie mi czy moge sobie zrobić rezerwę?wywiercić dziurkę i sciezki doprowadzić :D
Witam mam taki problem otóż wymieniłem wiązke idąca od licznika do skrzynki bezpieczników stara wiązka oprocz 2 niebieskich kostek miala 3 kostke na 2 kabelki a nowa ma ja na 3 kabelki jak to teraz podłaczyć??
mam pytanie odnośnie mfa a mianowicie chce u siebie w mojej golfinie 1,6 aee licznik z mfa tylko jak oglądałem to nie widziałem liczników z mfa wyskalowanych do 6 tys. obrotów tylko do 7 tys. obrotów powiedzcie mi czy mógłbym zamontować taki licznik z 7.tys obrotów czy będzie to pokazywać normalnie czy będą jakieś przekłamania?? albo moze od diesla ale tam znowu jest do 5. tys??
zaloz licznik do 7000 obr/min nie bedzie problemow
chcesz zalozyc licznik od diesela ? powodzenia nie da sie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.