Mruga kontrolka oleju na biegu jałowym

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Mruga kontrolka oleju na biegu jałowym

Postprzez konopiusz » 5 lut 2014, o 01:25

Panowie problem tkwi w migającej kontrolce oleju na wolnych obrotach ale po przejechaniu np 150 km za jednym zamachem. Dodam że przy mrugającej kontrolce dodam troszkę gazu podniosę obroty do np 800 kontrolka nie mruga. Czytałem na innych forach że może czujnik ciśnienia oleju ( mam silnik 1.6 75km, i niby mam 2 czujniki wysokiego i niskiego ciśnienia ) i żeby wymienić czujnik po stronie osłony rozrządu ale nic tam nie widziałem :shock: żadnej wtyczki itd. Dodam również że przy obrotach powyżej 2000 nic mi nie mruga i nie włącza się brzęczek. Czytałem również że może to być pompa oleju ale żeby ją wymienić trzeba pół silnika rozebrać, prawda czy ściema? Proszę o rzetelną odpowiedź pozdrawiam
konopiusz
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 lut 2014, o 00:54
Lokalizacja: Wrocław

Mruga kontrolka oleju na biegu jałowym

 

Postprzez kamilkol20 » 5 lut 2014, o 12:20

konopiusz napisał(a):ale żeby ją wymienić trzeba pół silnika rozebrać, prawda czy ściema


Ściema,wystarczy tylko miske olejową odkręcić i masz pompe jak na dłoni,kolego a może problem tylko tkwi w poziomie oleju zobacz czy nie masz za mało oleju
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

Postprzez pablomed » 5 lut 2014, o 15:44

konopiusz, najpierw sprawdź ciśnienie oleju, manometrem wkręconym w otwór po czujniku u mechanika. Dopiero potem zastanowisz się co dalej, inaczej działasz w ślepo. Co do lokalizacji czujnika - to są dwa lub jeden (zależnie od typu silnika) czujnik z tyłu głowicy - czyli od strony ściany grodziowej.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez tdu1705 » 23 mar 2014, o 18:26

albo tak jak u mnie miałem ten sam problem podczas wakacji, ale po powrocie do domu wymieniłem filtr oleju (chociaż miał przejechane 2 tyś km na tym filtrze i oleju) bo się okazało że w sobie miał za dużo oleju i się zapchał i na niskich obrotach kontrolka mi migała
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości