przez 99szymon99 » 16 lut 2015, o 21:18
Dzięki, domyśliłem się że to o to chodzi bo własnie przed chwilą byłem zrobić taki mały test. Włączyłem zapłon i kontrolki od oleju i cieczy mrugały normalnym światłem a od aku świeciło bardzo słabym światłem i zacząłem ruszać tą kostką we wszystkie strony i ta kontrolka od aku raz jeszcze słabiej świeciła, raz trochę mocniej, no krótko mówiąc przy ruszaniu tą kostką moc świecenia tej kontrolki się zmieniał, ale gdy zacząłem tak dośc mocno nią ruszać to wtedy sie działo, cały załon się wyłączał, włączał no cuda na kiju i to bez dotykania kluczyka, kluczyk był ciągle w tej samej pozycji i takie coś się działo. A ogólnie gdy już wyciągnę całą kolumne kierowniczą bo czytałem że trzeba i będę miał to wszystko już 'przed sobą' bo skomplikowana jest wymiana tej kostki? Są tam jakieś spężynki czy coś? Czy po prostu odkręca się tam taką śróbke i wyciąga się starą, wkłada nową kostkę przykręca i już?