Nie kręci, nie odpala. Dość nietypowy problem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez bambo » 1 kwi 2014, o 16:27

No tak zgadza się przygasają,tyle że różnica jest taka że teraz odpala za każdym razem a przedtem to tak jak pisałem z może 2 razy na jakieś 10 prób.
Do aku bym się raczej nie przyczepiał bo jest nówka Boscha :-) .
No ale najważniejsze ,że w końcu odpala :-P

[ Dodano: 2014-04-17, 15:59 ]
Panowie znowu problem :-(
Ostatnio pojawil sie proble przy odpalaniu, tak jak by aku bylo slabe , wiec ladowalem go 24 godz. no i troche niby lepiej ale dalej problem byl. a dzis jak jechalem to zaczal spada z obrotow, nie reagowal na gaz, po czym silnik zgasl. Odpalilem go pochodzil chwile po czym znowu zgasl i wogole nie odpala. Prosze pomozcie co znowu moglo sie stac bo juz mi rece opadaj do tego auta .
A ps. cewka nowa wymieniana, bo ostatnio tez byl problem tego typu ze gasl podczas jazdy i poszla do wymiany.
Avatar użytkownika
bambo
Moderator Globalny
 
Posty: 652
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 22:46
Lokalizacja: MysłoVWice
Rocznik: 98
Silnik: 1.8 20V AGN
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez krzyś » 17 kwi 2014, o 17:59

Rozrusznik kręci? Jeśli tak do iskra jest, paliwo dostaje?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bambo » 17 kwi 2014, o 18:19

Rozrusznik kręci, pompe też słychać więc raczej działa. Nie wiem może się mylę ale może to być wina tej cewki, bo jak mi zgasł po przejechaniu tych 300 m. to była dośćciepła. Da sie jakoś zmierzyć tą cewkę , jej oporność?

[ Dodano: 2014-04-17, 18:08 ]
Sprawdzałem teraz i nie ma iskry. Jak sprawdzić tą oporność cewki?
Avatar użytkownika
bambo
Moderator Globalny
 
Posty: 652
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 22:46
Lokalizacja: MysłoVWice
Rocznik: 98
Silnik: 1.8 20V AGN
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jasiu0997 » 17 kwi 2014, o 20:36

jak nie ma iskry wymień cewke albo chociaz podmień
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez bambo » 18 kwi 2014, o 14:36

Cewka sprawdzona i działa. Teraz pozostaje pytanie czujnik Halla czy przekaznik nr.30?

[ Dodano: 2014-04-19, 11:13 ]
Więc tak sprawdzone zostało po kolei:
-cewka, i jest sprawna
-czujnik Halla i sprawny
-przekaźniki wszystkie po kolei i sprawne
-kopułka nowa, podmiana na inna też nie pomogła
-świece też ok
Ciągle brak iskry. Co może być tego przyczyną?Powoli kończą mi się pomysły czemu nie odpala.Proszę o jakie kolwiek sugestie .
Avatar użytkownika
bambo
Moderator Globalny
 
Posty: 652
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 22:46
Lokalizacja: MysłoVWice
Rocznik: 98
Silnik: 1.8 20V AGN
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 19 kwi 2014, o 12:22

bambo, Z cewki wychodzi przewód WN do kopułki i na nim masz iskrę,a z kopułki na świecach już jej nie ma,czy tak?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bambo » 19 kwi 2014, o 12:26

dokładnie tak, na tym kablu iskra jest , a już na świecach jej nie mam.
Avatar użytkownika
bambo
Moderator Globalny
 
Posty: 652
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 22:46
Lokalizacja: MysłoVWice
Rocznik: 98
Silnik: 1.8 20V AGN
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 19 kwi 2014, o 12:53

bambo, To nie ma wyjścia,i gubi iskrę w kopułce,a najprawdopodobniej na palcu,lub na środkowym bolcu w kopułce.Kopułkę wymieniłeś to zostaje palec wymienić i musi być iskra.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bambo » 19 kwi 2014, o 12:59

wlasnie ze wymienilem calosc, palec z kopulka. Na innej dalej bylo to samo :-(. Co jeszcze moze byc tego przyczyna?
Avatar użytkownika
bambo
Moderator Globalny
 
Posty: 652
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 22:46
Lokalizacja: MysłoVWice
Rocznik: 98
Silnik: 1.8 20V AGN
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 19 kwi 2014, o 13:18

bambo, Jeśli na wyjściu z cewki jest iskra,a po wyjściu z kopułki jej nie ma to nie ma innej możliwości jak palec lub kopułka lub same kable WN.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lydzior » 19 kwi 2014, o 14:28

zdejmij kopułkę i sprawdź czy palec się obraca, jeżeli się obraca to spróbuj podmienić cały aparat ;-)
Avatar użytkownika
lydzior
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 20:54
Lokalizacja: toruń

Postprzez bambo » 19 kwi 2014, o 14:38

po podmienieniu dalej to samu,brak iskry. Nie daje mi ciagle spokoju czujnik Halla. Pomierzylem go jeszcze raz i wskazania na mierniku wskazywaly od 0 do 11,78 V podczas krecenia walem. Moze sie ktos wypowiedaziec odnosnie wskazan na mierniku, bo moze zle dokonuje pomiaru.
Avatar użytkownika
bambo
Moderator Globalny
 
Posty: 652
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 22:46
Lokalizacja: MysłoVWice
Rocznik: 98
Silnik: 1.8 20V AGN
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości