Nie możliwa diagnostyka.

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Nie możliwa diagnostyka.

Postprzez Vincent » 19 mar 2013, o 10:04

Witam serdecznie, jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość, jeśli pomyliłem działy.
Mam Golfa 3 1.9 Tdi 90KM silnik 1z, 1995r.
Mam taki problem a mianowicie nie mogę się podłączyć pod gniazdo diagnostyczne , a dokładnie rzecz ujmując komputer nie potrafi odszukać systemów pomimo wielu prób. Kombinowałem na wiele sposobów i nic z tego, wcześniej łączył się z komputerem bez problemu,a teraz lipa, dla pewności spróbowałem podłączyć kompa pod inny samochód i wszystko jest ok. Bo może być przyczyną tego stanu rzeczy ?? uszkodzony jakiś przekaźnik czy coś bardziej poważnego ?? Dodam że wszystkie bezpieczniki są ok.A samochód był podpinany przez komp z KTS Bosch 540.
Vincent
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 09:58
Lokalizacja: Ruda Śląska

Nie możliwa diagnostyka.

 

Postprzez assesino » 19 mar 2013, o 12:39

Ja u siebie też czasem nie mogę połączyć na włączonym zapłonie, ale jak uruchomię silnik to się łączy bez problemu. Może to wina kabla( ja mam jakiś najprostszy z alledrogo)
Alpine CDA 9835R...Hifonics Falcon...RAINBOW SLC 265.25 KICK NG...Alpine 3544...Audio System HX08SQ BR
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Vincent » 19 mar 2013, o 18:32

Próbowałem na wyłączonym i załączonym zapłonie oraz na uruchomionym silniku i nic to nie dało a wcześniej było wszystko ok.
Vincent
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 09:58
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 18:38

Sprawdź bezpieczniki. Na 4 lub 5 pinie gniazda obd ma być masa, a na 16 plus. Zmierz napięcie pomiędzy tymi pinami. Musi tam być.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Vincent » 19 mar 2013, o 18:41

Bezpieczniki sprawdzone jak też napięcie na pinach. Wszystko jest w należytym porządku.
Vincent
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 09:58
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 19:36

A sprawdzałeś przekaźnik 109.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Vincent » 19 mar 2013, o 19:47

Pod jakim kątem miał bym go sprawdzić i za co jest odpowiedzialny ten przekaźnik ??
Vincent
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 09:58
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 19:50

Sprawdzamy zimne luty. Przekaźnik ten jest odpowiedzialny za działanie ECU.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Vincent » 19 mar 2013, o 19:57

Jutro się tym zajmę, a po za tym masz jeszcze jakieś pomysły ??
Vincent
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 09:58
Lokalizacja: Ruda Śląska


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości

cron