Nie odpala

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Nie odpala

Postprzez killah » 21 lis 2010, o 21:16

Elo

zaczęło się od tego że po drodze zaczął palić na tzw 3 gary. Potem po pół godzinny jak dojechałem do domu odpalił na wszystkie. Jednak jak cofałem a potem ruszałem do przodu to od razu gasł. Jak otwierałem maskę to było słychać dźwięk przeskakującej iskry - miałem tak w starym silniku. Pomyślałem że kopułka się zepsuła. Wstawiłem od starego silnika to nawet odpalić nie chciał. Przełożyłem wszystkie kable, palec i kopułkę ze starego (palec i kopułka nówki bosh) i odpala na pół sekundy i zaraz gaśnie. kable w kolejności 1-3-4-2 są ustawione

Po przełożeniu starych kabli i kopułki już nie odpala wcale. Co to może być? padła cewka czy coś innego?

btw: czy cewka od 1.8 jest taka sama jak do 2.0?
killah
 

Nie odpala

 

Postprzez Legionista » 21 lis 2010, o 22:52

a sprawdź czy masz iskrę na kablach ( na każdym) a póżnej od cewki - to będziesz wiedział czy cewka padła
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez patryk28091991 » 22 lis 2010, o 02:01

Ja nie dawno miałem sytuację że padła cewka ! Jezdziłem z kolegą i co chwile mu gasl i po godzinie jazdy nie odpalał , wyszło na to że cewka poszła !!! Z pomocą znajomego doszliśmy że to cewka ... 40 dyszki i po sprawie ! Pamiętaj kupuj cewka tą zieloną bo są jeszcze takie czarna ale one podobno to lipne są . Pozdro
Avatar użytkownika
patryk28091991
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 1 paź 2009, o 21:23
Lokalizacja: Jastarnia
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 22 lis 2010, o 08:22

hmm zaryzykowałem dzisiaj odpalenie golfa i .. ożył. Jakby wgl nic się nie stało odpalił na kablach i kopułce 1.8. Dojechałem nawet do pracy. No ale nie sądzę że problem się rozwiązał sam. Czy mogło to być spowodowane wilgocią?

Jeśli cewka szwankuje to czemu za pierwszym razem zaczął palić na 3 gary i słychać było przeskakującą iskrę w kopułce? To chyba nie znak wadliwej cewki?

EDIT:
Moja cewka jest czarna i mniejsza od tej z 1.8
killah
 

Postprzez pablomed » 22 lis 2010, o 09:40

Cewki w oryginale są takie same więc masz jakąś podróbę. Jak się powtórzy zdejm środkowy kabel z kopułki daj do masy i patrz czy jest iskra a niech kolega kręci silnikiem. To że słyszałeś iskrę faktycznie przemawia za kopułką lub palcem więc powyższym testem wykluczysz - jesli ładna jasna niebieskawa iskra bedzie a nie zapali to jednak coś w kopułce jest nie tak.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez killah » 23 lis 2010, o 20:27

elo

dzisiaj powtórka z rozrywki która skończyła się dla mnie powrotem na lince. Zgasł i już nie zapalił na więcej niż 10-20 sekund. Gerenalnie gasł od razu po zapaleniu. Po przestoju chwilowym pochodził z 10 sekund i nagle gasł. Nie było chodzenia na 3 gary ani nic z tych rzeczy, Po prostu gasł. Przemieniałem kable i kopułkę ale na próżno.

Czy to cewka może nawalać?


EDIT;

no i błędne koło się zamyka. Rano golf odpala - 0 problemów. Cewkę starą sprawdziłęm od 1.8 i na niej też działa. Zamontuję ją potem na stałe jak znajdę jakąś śrubkę.
killah
 


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron