niepodpięty czujnik i inne sprawy foto

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

niepodpięty czujnik i inne sprawy foto

Postprzez szef_z » 29 sty 2011, o 12:35

Niedawno kupiłem golfa 3 1.8 aam 75km z lpg.
Kolorem zielonym oznaczyłem czujnik temperatury 4 pinowy.
Kolor czerwony - niepodpięty czujnik, nie ma nigdzie przewodu, który można tam wpiąć.
Kolor żółty - ktoś coś kombinował, izolował, nie chce tam zaglądać bo moze cos zepsuje.
Kolor niebieski - jakas wtyczka, nie wiadomo gdzie to podłączyć i od czego to jest.

I mam pewne problemy z samochodem, ponieważ gdy chce go rano odpalic to nie wlacza sie ssanie, moze to wina tego niepodpiętego czujnika? Bez dodania gazu podczas uruchamiania silnika nici z jazdy. A jak zapali to puszcze pedal gazu i obroty faluja az w koncu gasnie. dzieje sie tak na zimnym silniku. na cieplym tez faluja ale samochod nie gasnie.

Obrazek
szef_z
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 13:47
Lokalizacja: WPN

niepodpięty czujnik i inne sprawy foto

 

Postprzez gaceq » 29 sty 2011, o 13:03

Zdejmując izolację nic nie uszkodzisz :) Możliwe że ktoś poprostu kostkę wymieniał, stąd zaizolowane połączenie. Niczym się nie martw ;)

Jedynie chyba uszczelka pod pokrywą prosi o wymianę
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez szef_z » 29 sty 2011, o 14:37

Uszczelka to wiem.
Co do falujących obrotów to zauważyłem takie coś, że jeśli odepnę wtyczkę z prawej strony wtryskiwacza od takiego czarnego czegoś przykręconego do gaźnika 4 śrubami (patrząc z przodu samochodu) to silnik pracuje równo. Co to może być?

Zaznaczyłem to na czerwono:
Obrazek
szef_z
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 13:47
Lokalizacja: WPN

Postprzez b-bobo » 29 sty 2011, o 18:54

szef_z napisał(a):Uszczelka to wiem.
Co do falujących obrotów to zauważyłem takie coś, że jeśli odepnę wtyczkę z prawej strony wtryskiwacza od takiego czarnego czegoś przykręconego do gaźnika 4 śrubami (patrząc z przodu samochodu) to silnik pracuje równo. Co to może być?

Zaznaczyłem to na czerwono:
[url=http://img842.imageshack.us/img842/9692/1401490539.th.jpg]Obrazek[/URL]



kolego ta kostka to CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY. ma on za zadanie okreśać czas otwarcia wtryskiwaczy,czyli jednorazowejdawki wtryskiwanego paliwa.
,
zaś ten czujnik wolny na krućcu to nie od twojego auta.Ktoś go wsadził,by zaśepić otwór,przy VR6 są dwa czujniki u ciebie tylko ten jeden.

Kabel co wiśi,czy przy filtzre olejowym jest podpięy kabel,bo to jak od czujnika olejoego wygląda.
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez szef_z » 29 sty 2011, o 22:00

A przez popsuty czujnik położenia przepustnicy może tak sie zachowywać jak opisałem w 1 poście?
szef_z
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 13:47
Lokalizacja: WPN

Postprzez prezesik » 30 sty 2011, o 11:05

Te czujniki kiedys byly dwa 2-pinowe, ktos wlozyl jeden 4-pinowy stad izolowane kable, ktos przerobil na czujnik 4-pinowy. Sprawdz jak wygladaja kable po zdjeciu izolacji, moze jakis sie odlaczyl i nie ma ssania. Napewno latwiej odpalisz silnik jak zdejmiesz wtyczke z czujnika.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 33 gości