Co do podlaczania zrobilem to tak:
1. Zainstalowalem Torque na telefonie.
2. Po instalacji Torque, wlaczylem, i w opcjach utworzylem Nowy profil samochodu (tak to tam sie nawet nazywa). Wpisujesz tam podstawowe dane pojazdu jak nazwa, pojemnosc silnika, masa wlasna, i kilka innych danych. Po uzupelnieniu danych- zapisujesz profil i WYLACZYLEM Torque.
3. Podpialem OBD II ELM327 do gniazda OBD, wlaczylem zaplon w samochodzie.
4. Odpalilem Torque w telefonie
5. I to tyle
Juz na pierwszym ekranie w Torque masz domyslnie obrotomierz, wiec od razu zaczal on dzialac. No a pozniej juz wiadomo.... wchodzisz w menu i mozesz ustawic co ma Ci wyswietlac. Nie mialem czasu za dlugo bawic tym OBDII ELM, ale w najblizszych dniach tez sobie kupie te ustrojstwo jako dodatkowa zabawke na wieczor
Sprawdzilem ze dziala, wyswietla to co chce.
Co do tego czy bedzie dzialac z przejsciowka OBDI - nie mam zielonego pojecia. Widzialem tylko tyle ze opinie dotyczace tego interfejsy OBD ELM jest duzo- zarowno pozytywnych jak i negatywnych. U jednych dziala, u drugich nie. Od czego to zalezy- nie wiem. Jak nie sprawdzisz to sie nie dowiesz. Moi znajomi do tej pory sprawdzili to na Pełgocie 406 2.0 (rocznik nie pamietam) i octavii z 2002 roku 1.8T benzyna. Na obu program dzialal prawidlowo. Mozna bylo zobaczyc na biezaco parametry pracy silnika jak rowniez wejsc w modul sprawdzania bledow w silniku i ewentualnie jesli są to je wykasowac.
Pozdrawiam. Krzysiek