Obrotomierz z TDi do diesel JEST TAKA OPCJA ???!!!

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Obrotomierz z TDi do diesel JEST TAKA OPCJA ???!!!

Postprzez Nelson » 7 maja 2011, o 01:48

Witam Gofrowników :-) mam pytanko i problem , otóż mam Mk3 1.9 D zegary bez obrotomierza , kupiłem zegary od Mk3 Tdi z obrotomierzem i po podłączeniu obroty wskakują od zera do końca i na tym sie kończy tam zostają a reszta działa bez problemu (prócz obrotów )i pytanko brzmi :-| czego to jest wina czy trzeba przełaczyć jakiś kabelek czy poprostu nie bedzie dzialał obrotomierz już forever :cry: ??da się to jakoś zrobić :zalamany: pozdrowionka
Ostatnio edytowano 12 maja 2011, o 20:34 przez Nelson, łącznie edytowano 1 raz
Gofer......:D
Nelson
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 00:30
Lokalizacja: Elbląg

Obrotomierz z TDi do diesel JEST TAKA OPCJA ???!!!

 

Postprzez Bradley » 7 maja 2011, o 09:43

Jest to wina tego, ze trzeba bylo kupic licznik od TD a nie TDI.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Nelson » 7 maja 2011, o 09:45

i juz nic sie nie da z tym zrobic ?? :cry:
Gofer......:D
Nelson
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 00:30
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Bradley » 7 maja 2011, o 10:37

W TD obrotomierz ma sygnal prosto z wyjscia W alternatora. W TDI tez ale potem przechodzi to przez ECU i z ECU do licznika.
Moze jakis dzielnik czestotliwosci zalatwilby sprawe, ale to zabawa.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Nelson » 7 maja 2011, o 15:51

a w kostce nic sie nie da zmienic jakos inaczej podlaczyc kabelek od obrotomierza?? bo ogolnie kable sa na serwisowym pokazuje obroty ale tylko do 1200 obr. i dalej nie idzie wiec czucie ma jako takie ?? :wstyd: kurcze szkoda licznika wolalbym jakos to zrobic moze ktos robil taki myk juz u siebie ?? :zalamany:

[ Dodano: 2011-05-07, 15:55 ]
dodam ze w trybie serwisowy stare zegary z zegarkiem to 3838 a te nowe co kupilem to 3819 .....

[ Dodano: 2011-05-07, 17:35 ]
otoż dowiedzialem sie ze nici z takiego myku i niewydyrydy zmienic nic zamykam temat !!!!!! pozdrawiam :cisza:
Gofer......:D
Nelson
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 00:30
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Bradley » 7 maja 2011, o 19:22

Nelson, no niestety. Najpierw pytac, potem dzialac :)

3838 a te nowe co kupilem to 3819 .....

to akurat mala roznica. Ja zmienialem z 1Z na takie zegary z Ibizy, numer sie rozni a dokladnosc w predkosci jeszcze lepsza niz na starym. Na odlegosci nie klamie, to co przejade pokazuje nawigacja.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Nelson » 9 maja 2011, o 14:32

nom okiej ale mi obrotow nie wskazuje :wstyd: predkosc i reszta jest okiej no i jak sie silnik nagrzeje wsio jest git to kontrolka oleju miga i piszczy a olej jest w normie a na starych zegarach nie migalo nic
Gofer......:D
Nelson
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 00:30
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez marcinkoz2910 » 11 maja 2011, o 09:54

Nelson napisał(a):kontrolka oleju miga i piszczy a olej jest w normie a na starych zegarach nie migalo nic
no i z tym nic nie zrobisz

bo twój silnik ma inne czujniki ciśnienia oleju a auto podaje za małe lub za duże i licznik odbiera to jako usterkę a w realu jest wszystko OK

obrotomierza też nie uruchomisz trzeba szukać licznika zbliżonego do twojej wersji numerku WGSZ czyli tego serwisowego numeru
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Nelson » 12 maja 2011, o 20:37

otoz siedze i mysle ze moze co sie uda wykombinowac :zawstydzony: z zegarami owymi a mianowicie , z zegarow z diesela z zegarkiem dalobyrade wyrzucic zegarek a zamiast niego wstawic sam obrotomierz z zegarow od TDi ???? :wstyd: robil ktos taka sztuczke ?? jak sadzicie bedzie to dzialac da rade zrobic ?? :hyhy:
Gofer......:D
Nelson
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 00:30
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez marcinkoz2910 » 13 maja 2011, o 07:18

Nelson napisał(a):robil ktos taka sztuczke
robił i działa to pod warunkiem że numery seryjne się pokrywają lub są zbliżone (różnica w jednej lub dwóch cyfrach) oraz jeśli typy tych silniczków napędzających wskazówki są takie same
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości