Obroty i dzwiek kierunkowskazu

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Obroty i dzwiek kierunkowskazu

Postprzez adrianszakal » 7 paź 2012, o 22:54

Witam od jakiegos czasu mojego goferka mecza dwie przypadłosci, a mianowicie zbyt wysokie obroty i dzwiek kierunkowskazu. Zacznijmy od obrotow. Problem polega na tym ze w czasie jazdy gdy naciskam pedał sprzegła to obroty trzymaja sie koło 2000 TYS i tak jest przez jakis czas a potem jest normalnie gdy go zgasze i odpale po jakims czasie problem sie powtarza co to moze byc ? Drugim problemem jest ciagły i denerwujacy dzwiek kierunku gdy jest wyłączony. Wczesniej było to bzyczenie lecz po wymianie przerywacza zrobił sie dzwiek kierunkowskazu. Pewnego razy wylatywał mi dymek z miejsca manetek lecz był on bez zapachowy w czym tkwi problem. Prosze o pomoc i rady. Z gory dziekuje i przepraszam jesli był podobny temat.
adrianszakal
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 23:15
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie

Obroty i dzwiek kierunkowskazu

 

Postprzez Zico63 » 7 paź 2012, o 23:01

Co do obrotów - nie wiem.
Co do manetek jednak, to jest możliwe, że jest tam już sporo brudu zmieszanego ze smarem i startą miedzią ze styków - co czyni dobrą "pastę przewodzącą". W wielu wypadkach wystarcza rozebrać i wyczycić wnętrze przełącznika.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez bialy 97 » 7 paź 2012, o 23:11

Jeśli chodzi o manetki kierunków miałem to sama średnio raz na pól roku zaczynał mi nagle lecieć dym z elektryki pod obudowa kierownicy i jak odbija kierunek to wydaje trzeszczące dźwięki musisz wymienić przełącznik kierunkowskazów lub wyczyścić jak pisze kolega
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Postprzez adrianszakal » 8 paź 2012, o 08:04

Wymienic przełacznik czyli przerywacz czy manetke . Rozumiem ze ten problem bedzie sie powtarzał co jakis czas i to normalne ? Co do obrotow słyszałem ze moze to byc silniczek krokowy( jego popsucie lub trzeba go wyczyscic) lub ostatnio ktos mi powiedział o przepływomierzu powietrza. Ktoras z tych rzeczy wchodzi w gre ?
adrianszakal
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 23:15
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie

Postprzez pietrasiak2 » 8 paź 2012, o 08:41

Masz 1.8 sprawdź działanie krokowca , drugie zdejmij wtyczkę z czujnika cieczy chłodzącej , zrób reset ECU i odpal obroty powinny być ok 1100 rpm. Jak takie będą , a po założeniu wtyczki wzrosną to czujnik masz do wymiany :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez adrianszakal » 8 paź 2012, o 20:21

wiec sprawa wyglada tak. Czujnik temp cieczy mam sprawny a po wyciagnieciu wtyczki od silniczka krokowego obroty wzrosły a po powrotnym załozeniu nic sie nie zmieniło wiec raczej jest do wymiany :) dziekuje wszystkim za pomoc w sprawie silniczka... A co do manetek to pobawie sie w domu bo w internacie za bardzo nie mam narzedzi :)
adrianszakal
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 23:15
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości