Odłaczenie zamka centralnego

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Odłaczenie zamka centralnego

Postprzez Gadom » 22 gru 2010, o 18:38

Dobra zaczyna mnie to dobijać,dzisiaj w ciągu 30s po otworzeniu auta usłyszałem jak przekaźnik zamknął z 20 razy bagażnik, 1 dzień nie używania auta i muszę brać do domu akumulator bo jest rozładowany.W trakcie jazdy auto się zamyka i otwiera same setki razy, jedzie człowiek i tylko słyszy dźwięk centralnego i widzi jak zamki się zamykają i otwierają, nie denerwowało to do momentu aż akumulator przez to zaczął padać. Wiec muszę jakoś odłączyć centralny ale jak? i druga sprawa ile może kosztować koszt naprawy zamka od bagażnika bo go kluczykiem nie mogę ani otwierać ani zamykać ;/. I czy ta czarna skrzyneczka po prawej stronę w bagażniku to przekaźnik odpowiadający za centralny zamek? Bo on nieraz słychać jak tyka i ciągle otwiera i zamyka auto
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Odłaczenie zamka centralnego

 

Postprzez Zozol:) » 22 gru 2010, o 19:03

moj brat mial tak samo ale co zrobił to nie wiem :)
Avatar użytkownika
Zozol:)
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 23 lis 2010, o 16:02
Lokalizacja: SCI > Cieszyn
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 TD
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gadom » 22 gru 2010, o 19:04

Druga sprawa jak długo powinno lądować się akumulator? bo teraz został uświadomiony ze za długo to nawet wybuchnąć może.
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Postprzez Zico63 » 22 gru 2010, o 21:06

Bez przesady... Do oznak całkowitego naładowania:
http://www.akumulator.pl/aktualnosci/ar ... lator.html

A odłączyć pompkę jest prosto: odpiąć wtyk z pompki, tej o któej Kolega pisze - jest ona w styropianowej otulinie.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Gadom » 22 gru 2010, o 21:39

Tam jest tylko ta pompka czy coś jeszcze?

A co do czasu ładowania pytam bo mam trochę stary prostownik który ma przełącznik na 12V i 6V, ma czerwona lampkę sygnalizująca działanie i tyle.

Tylko drugim moim problemem będzie to ze jak odłączę pompkę to bagażnik będzie ciągle otwarty ;/ Bo nie mogę włożyć tam kluczyka a jak na siłę włożę to nie da się przekręcać;/ Ale to już inny dział i kwestia
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Postprzez Zico63 » 22 gru 2010, o 22:48

Tylko pompka.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Gadom » 22 gru 2010, o 23:04

To do póki zamek mam skopany to po powrocie autem będę odłączał, raczej na podwórku nikt nie będzie próbował włamywać się przez bagażnik.
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Postprzez Bradley » 22 gru 2010, o 23:23

Tylko pompka.

Zielony przewod odpowiada za otwieranie
Szary za zamykanie.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez DOMINIKDOM » 28 gru 2010, o 01:27

Jeżeli chodzi o ładowanie akumulatora przez dłuższy czas np. 12h to nie zapomnij poodkręcać tych korków w aku bo naprawdę może ci go rozwalić. :cisza:

Jeżeli chodzi o centralny, to najprawdopodobniej w którymś miejscu stykają się dwa przewody + i - (albo +dotyka masy) i dlatego świruje. :-|
żadna renia nie dogoni Volkswagena

;)
DOMINIKDOM
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7 maja 2007, o 01:09
Lokalizacja: Udanin k/Strzegomia

Postprzez k-m-r1 » 28 gru 2010, o 18:10

ja stawiam na tylną klape tam sie przetarły przewody albo co mniej prawdoposdobne przetarłęs szybą przewody od centralnego
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez czaro » 28 gru 2010, o 18:15

DOMINIKDOM napisał(a):Jeżeli chodzi o ładowanie akumulatora przez dłuższy czas np. 12h to nie zapomnij poodkręcać tych korków w aku bo naprawdę może ci go rozwalić. :cisza:

O ile są korki bo nie wszystkie aku jeszcze je mają.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gadom » 28 gru 2010, o 18:30

czaro napisał(a):O ile są korki bo nie wszystkie aku jeszcze je mają.


No ja właśnie nie mam, samochód w warsztacie żeby zrobić kostkę zapłonu i zobaczy co z centralka, jak nie będzie duży koszt to powiem żeby naprawił ja.
Avatar użytkownika
Gadom
Badacz tematu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 15:50
Lokalizacja: Piechowice/Jelenia Góra

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości