odpalanie

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

odpalanie

Postprzez KOLBE34 » 3 lut 2014, o 21:15

Mam problem z odpaleniem mojego golfika przy minusowej temperaturze. Kręci bardzo, bardzo pomału i przygasają zegary. Powyżej zera już problemu nie ma. Może ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził. Pomóżcie bo muszę do pracy na nogach chodzić.
KOLBE34
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lut 2014, o 15:30
Lokalizacja: Limanowa

odpalanie

 

Postprzez Misiek1994 » 3 lut 2014, o 21:20

Ja tak miałem jak po zimnej nocy mi padał akumulator ale to nie to, zegary przygasają bo moc idzie na rozruch, palisz na benzynie?
Avatar użytkownika
Misiek1994
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 21:54
Lokalizacja: Przemyśl/Torki
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KOLBE34 » 3 lut 2014, o 21:26

Tak. Na benzynie. Dodam że akumulator mam nowy.
KOLBE34
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lut 2014, o 15:30
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez Misiek1994 » 3 lut 2014, o 21:34

To może przyczyna leży w rozruszniku, kolega siedzi ze mną i mówi że może to mieć związek z nim :)
Avatar użytkownika
Misiek1994
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 21:54
Lokalizacja: Przemyśl/Torki
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KOLBE34 » 3 lut 2014, o 22:03

Być może kolega ma znowu racje. Tylko że mój rozrusznik ma tylko obudowę starą. Resztę wszystko nowe.
KOLBE34
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lut 2014, o 15:30
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez trojeczkaGT » 3 lut 2014, o 22:03

kolbe wez jeszcze zanim bedziesz zagladal do rozrusznika to przeczysc mase glowna do idzie do budy golfa z aku. to kabel pod zbiorniczkiem wyrownawczym taki gruby przykrecony do blachy wez go ladnie wyczysc papierem i potem popsikaj np wd40 i skrec ladnie i wyczysc klemy akumulatora i patrz dalej nic nie kosztuje a bedziesz mial pewnonsc dobrej masy bo rozruch tez jej potrzebuje
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KOLBE34 » 3 lut 2014, o 22:08

Jak już pisałem przewodów od akumulatora jeszcze nie wymieniłem. Być może to one szwankują. Ale dołożyłem dodatkową masę bezpośrednio od akumulatora do silnika. Ale chyba będę musiał wymienić na nowe te przewody od akumulatora.
KOLBE34
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lut 2014, o 15:30
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez trojeczkaGT » 3 lut 2014, o 22:13

wystarczy je wyczyscic do golej miedzi na laczeniach z buda i aku nie trzeba nowych
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KOLBE34 » 3 lut 2014, o 22:17

To muszę się zmóc i je wyczyścić. Będę klikał czy mu przeszło. A jakiś jeszcze inny pomysł?

[ Dodano: 2014-02-14, 09:40 ]
Nic to za bardzo nie dało. Dalej to samo, tak jak by rozrusznik coś przytrzymywało, blokowało przy odpalaniu ale tylko na mrozie. No nic będę szukał dalej. Pozdrawiam.
KOLBE34
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lut 2014, o 15:30
Lokalizacja: Limanowa


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron