otwarcie samochodu bez kluczyków

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

otwarcie samochodu bez kluczyków

Postprzez subcom » 30 lis 2011, o 00:25

Hello,

Padł akumulator przy zamkniętym zamku centralnym. Żeby go naładować muszę podnieść klapę silnika - i tu jest problem. Nie da się otworzyć kluczami - nie pytajcie dlaczego - już wlałem rzekę WD 40 i nic. Przez bagażnik też nie. Wyczytałem gdzieś że centralny da się odblokować podłączając prostownik - jeden kabel pod rozrusznik, drugi np do rury wydechowej.

Pytanko: jak od spodu zidentyfikować ten (gruby) kabel dochodzący do rozrusznika? Może ktoś mi podesłać zdjęcie/rysunek który to kabel?

Inne sugestie?

pozdrowionka

subcom
subcom
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 lis 2011, o 00:15
Lokalizacja: pomorskie

otwarcie samochodu bez kluczyków

 

Postprzez Bradley » 30 lis 2011, o 00:34

subcom napisał(a):Wyczytałem gdzieś że centralny da się odblokować podłączając prostownik - jeden kabel pod rozrusznik, drugi np do rury wydechowej.
:lol: :lol: :lol:

Twoja aktywnosc na forum budzi moje zastrzezenia co do twoich intencji wiec rade dam taka: w gazetach szukaj "awaryjne otwieranie samochodow".
Choc samo podniesienie maski silnika nie jest jakims wyczynem. Otwarcie auta niestety tez...
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez prezesik » 30 lis 2011, o 05:09

subcom napisał(a):Padł akumulator przy zamkniętym zamku centralnym. Żeby go naładować muszę podnieść klapę silnika - i tu jest problem. Nie da się otworzyć kluczami - nie pytajcie dlaczego - już wlałem rzekę WD 40 i nic. Przez bagażnik też nie. Wyczytałem gdzieś że centralny da się odblokować podłączając prostownik - jeden kabel pod rozrusznik, drugi np do rury wydechowej.

Pytanko: jak od spodu zidentyfikować ten (gruby) kabel dochodzący do rozrusznika? Może ktoś mi podesłać zdjęcie/rysunek który to kabel?

To ktoś dobrze Ci powiedział.
Gruby kabel (+) z rozrusznika biegnie do (+) akumulatora, tam podłączasz (+) z prostownika, wtedy zasilasz centralny z prostownika, natomiast (-) podłączasz do karoserii, masy.
Gruby kabel będzie z przodu silnika między skrzynią a silnikiem, tam jest rozrusznik.

Na foto zielona strzałka.

Obrazek

Po drugie to uzupełnij awatar wpisując oznaczenie literowe silnika.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Pajdus » 2 gru 2011, o 10:41

a nie łatwiej wsunąć drucik między szybę i blachę i 5 minut się pomęczyć drut od centralnego powinien być dość wysoko więc metoda prób i błędów
Pajdus
Pajdus
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:46
Lokalizacja: wlkp

Postprzez danny.tcz » 2 gru 2011, o 14:06

Bradley,
Bradley napisał(a):Choc samo podniesienie maski silnika nie jest jakims wyczynem. Otwarcie auta niestety tez...

skoro tak to moze podzielisz sie swoimi cennymi uwagami spostrzezeniami albo doswiadczeniem zyciowym ... ???
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez thomasg » 2 gru 2011, o 17:34

danny.tcz napisał(a):Bradley,
Bradley napisał(a):Choc samo podniesienie maski silnika nie jest jakims wyczynem. Otwarcie auta niestety tez...

skoro tak to moze podzielisz sie swoimi cennymi uwagami spostrzezeniami albo doswiadczeniem zyciowym ... ???


a o co się pieklisz , wyraźnie napisał przeciez

Twoja aktywnosc na forum budzi moje zastrzezenia co do twoich intencji wiec rade dam taka: w gazetach szukaj "awaryjne otwieranie samochodow"..

klej się 'pajdusa' i jego drucika :-|
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez subcom » 3 gru 2011, o 19:20

Śpieszę zameldować : Udało się :-) I to samodzielnie.

Jako, że gdzieś wyczytałem że rozrusznik jest między chłodnicą a silnikiem w dziennym świetle położyłem się na glebę, wcisnąłem bokiem głowę pod samochód - najpierw z lewej, potem z prawej strony i zobaczyłem coś co wydało mi się na logikę (na podstawie położenia) być rozrusznikiem - i dochodził do tego jeden grubszy, przykręcony kabel. Tam plusa, minusa gdzieś gdziekolwiek w pobliżu i zaczął wyć alarm. Z pilota się nie otwarł, ale dało radę kluczykiem od strony pasażera. UFFF jaka ulga!! Bo już sprawdziłem, że najtaniej tylną małą szybę wybić - używka do nabycia za 20 PLN.

Nie skorzystałem z rady na forum bo nie zajrzałem - wydawało mi się, że jak ktoś odpisze to dostanę maila jak na "elektroda.pl". Ale dziękuję za odpowiedzi, zwłaszcza za zdjęcie z wskazaniem rozrusznika - napewno by pomogło gdybym sam nie dał rady znaleźć.

Co do uwagi jednego kolegi, że moja aktywność na forum kwalifikuje mnie do wezwania fachowca od awaryjnego otwierania... Moja "żadna" aktywność wynika z tego że zarejestrowałem się po to by móc na tym specjalistycznym forum wezwać pomocy/zadać pytanie. To że mam 1 post na koncie nie oznacza, że nic nie potrafię, albo mam budzące wątpliwości intencje. Inna sprawa, że o samochodach mam nikłe pojęcie. Mam jednak jakieś tam techniczne wykształcenie i plus od minusa odróżniam. Nieco ponad 40 dychy na karku, ale prawko dopiero od paru miesięcy. Samochody wcześniej mnie nie interesowały - robię jakieś 5kkm/ rocznie rowerkiem. A teraz jako iż zrobiłem prawko A i B, to jak tylko pogoda pozwala, dalej stawiam na 2 kółka: Yamaha XJ6 Diversion. Golfik jest własnością żony - ja steruję nim sporadycznie, choć darzę dużą sympatią.

Jeszcze raz dziękuje za zaangażowanie i do usłyszenia następnym razem.

pozdrawiam serdecznie

subcom
subcom
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 lis 2011, o 00:15
Lokalizacja: pomorskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości