witam ,mam mały dylemat w moim golfie. przekładałem silnik 1.4 i razem z całą wiązką i wszystko było gitara do puki nie przełożyłem od tego silnika też licznika. gdy przy gazuję parę razy to zaczyna mi pikać i mrugać kontrolka od oleju. zgaszę silnik i znów odpalę bez przy gazówki jest ok. ale przy gazuję znowu i to samo. powiem jeszcze że na liczniku co pozostał po poprzednim liczniku tego nie było. aha i jeszcze jeden licznik jest na ledach,drugi zwykły na żarówki.
u mnie jest ten sam problem ale jak pytałem mechanika usłyszałem że to częsta wada w golfach że mruga, to jest wina czujnika najlepiej się dostać pod panel i odpiąć kontrolkę
takiego mechanika spuścił bym ze schodów. ma nie pikać i juz. najprostszy sposob aby sie dowiedziec to wykrecic czujnik i sprawdzic czy mokry. zreszta w golfach slychac bo głowica chodzi jak w traktorze jak nie ma cisnienia. przerabiałem to w swoim ABD
może kolejność kabli obu czujników pomyliłeś, próbowałeś zamienić? Kontrolka jak się zachowuje po włączeniu zapłonu? Świeci i gaśnie, miga, świeci cały czas do momentu odpalenia?
AEX i AFT niby mają te same liczniki.
Ale miałem kiedyś identyczny problem kiedy jeździłem ABD.
Dostał nowy licznik który indeksem pasował. Niestety piszczałka się załączała po przekroczeniu iluś tam obrotów.
Podmianka licznika na jeszcze inny pomogła.