Pilne! Czujnik temp. cieczy chłodzącej

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Pilne! Czujnik temp. cieczy chłodzącej

Postprzez kris019 » 16 gru 2012, o 10:03

Potrzebuje ominąć jakoś czujnik temperatury cieczy chłodzącej, wie ktoś jak to zrobić bo muszę tak zrobić żeby mi silnik odpalił.
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Pilne! Czujnik temp. cieczy chłodzącej

 

Postprzez pietrasiak2 » 16 gru 2012, o 11:27

Po prostu zdejmij wtyczkę z niego i odpalisz jedyne co to silnik będzie pracował na tzw ssaniu i obroty będą ok10000rpm, i temperatury nie wskarze ale jechać można z temp na oko :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez prezesik » 16 gru 2012, o 11:38

Cały czas nie można jeździć na zdjętej wtyczce, bo sporo wachy spali (ssanie).

Ja ciągle borykałem się z czujnikami. Jak jeden dobrze wskazywał na zegarze to zimą był problem z dodaniem gazu (odpalił normalnie), kolejny (obecny) wskazuje w trasie i mieście 70 stopni, ale za to w mrozy można normalnie dodać gazu i normalnie jeździć na PB (podczas zimnego silnika). Wiem, że silnik rozgrzewa się do prawidłowej temperatury, dlatego do wskazań na zegarze już nie przywiązuję większej uwagi.
Ostatnio edytowano 16 gru 2012, o 12:14 przez prezesik, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez kris019 » 16 gru 2012, o 11:42

Mi vag wyrzucił problem z tym czujnikiem i całkiem nawet bez wtyczek nie chce odpalic, Błąd na Vag zwarcie do plusa
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Postprzez pietrasiak2 » 16 gru 2012, o 11:45

Fakt rzadko śmigam teraz MK3 ale mam taki sam czujnik wskazuje 70 jest 90 ale mróz mu nie straszny z odpaleniem :-)

[ Dodano: 2012-12-16, 10:47 ]
To kabelkologia cię czeka
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez kris019 » 16 gru 2012, o 12:06

A jak zdjąć taką okrągłą wtyczkę nad rozrusznikiem, żeby móc sprawdzić kabelki od czujnika czy nie mają przebicia.
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Postprzez pietrasiak2 » 16 gru 2012, o 12:13

rozkręcasz nakrętkę i wypinasz :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez kris019 » 16 gru 2012, o 13:25

Ok silnik działa po wypięciu wiązki kabli koło przepustnicy pod filtrem powietrza, chodzi na niskich obrotach a jak się zagrzeje to pali bez problemu.
Wiek ktoś od czego to mogą być przewody ? :-D
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy

Postprzez pietrasiak2 » 16 gru 2012, o 13:30

Z prawej to TPS od przodu to krokowy :-)
A to zwarcie do plusa na czym było? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez kris019 » 16 gru 2012, o 13:32

Zwarcie do plusa było na czujniku

[ Dodano: 2012-12-16, 12:33 ]
Temat może iść chyba do zamknięcia. Problemem był jak zwykle silniczek krokowy i w tym przypadku czujnik temperatury :cisza:
kris019
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 mar 2012, o 18:59
Lokalizacja: Koziegłowy


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości