Pilot do centralnego zamka

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Pilot do centralnego zamka

Postprzez uzbek » 10 kwi 2011, o 15:37

Witam.

Posiadam w moim golfie centralny zamek z immobiliserem na pilota. Problem w tym, że pilot jest dość sfatygowany przez życie, a jak się rozleci to nawet samochodu nie odpalę.

I tu nasuwa się pytanie, czy jest możliwość dorobienia pilota do zamka i tym samym do immobilisera i jaki jest koszt takiej usługi?

Zdjęcie pilota, może ktoś się spotkał:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Pozdr.
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Pilot do centralnego zamka

 

Postprzez pablomed » 10 kwi 2011, o 17:34

Ja mam chyba identyczny, ale musisz się upewnić jaki masz alarm lub sterownik centala, znależć jego skrzyneczkę, u mnie jest Tytan Max, produkcja sprzed 7-8 lat. Raczej założysz nowy alarm albo popracuj przy tym pilocie, diody brak można wlutowac nową jeśli wypadła, a pewnie jest zagięta wewnątrz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez prezesik » 10 kwi 2011, o 18:38

Mozna pokombinowac z wrzuceniem calego srodka pilota do nowszej obudowy lub ostatecznosc to zalozyc nowy alarm z nowymi pilotami jak pisze pablomed.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez uzbek » 12 kwi 2011, o 17:45

Czyli nie ma sposobu dorobienia pilota do istniejącego układu albo "nauczenia" układu do obsługi innego pilota?

pablomed, nie chodzi mi o diodę bo i po co mi ona, tylko o stan obudowy, sprawia wrażenie jakby przy puknięciu miała się rozlecieć na 32198476483976 kawałeczków. No i guzik od otwierania zaczyna grymasić...

I czy http://www.golf3.pl/topics28/dopasowani ... t11371.htm nie pomoże?
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez gello1 » 12 kwi 2011, o 18:45

uzbek napisał(a):Czyli nie ma sposobu dorobienia pilota do istniejącego układu albo "nauczenia" układu do obsługi innego pilota?

jest ale musisz wiedzieć jak zaprogramować nowe piloty do twojego modelu alarmu. Każdy producent ma swoją technikę programowania nowych pilotów.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Murel » 12 kwi 2011, o 19:00

ja zalozylem teraz tzw blokeri centralny jest z pilota. Caly zestaw kosztowal 80 zeta. teraz ciesze sie z mozliwosci orwierania centralnego z pilota ;-)
Nie sztuką jest zabić komara przednią szybą... Sztuką jest to zrobić boczną
Avatar użytkownika
Murel
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 13:30
Lokalizacja: Ostrowiec Sw./Łódź

Postprzez pablomed » 15 kwi 2011, o 00:03

uzbek, chodzi o to że to jest alarm dokładany, nie fabryczny, nie możesz więc użyć VAGA do kodowania, zresztą w ogóle takich fabrycznych pilotów w mk3 nie było tylko sporadycznie na podczerwień. Jeśli dowiesz się o markę alarmu to jest duża szansa dokupić nowy pilot w necie są sklepy z pilotami i trzeba oczywiście znaleźć instrukcję wpisywania nowych pilotów do każdego alarmu jest inna. Więc podstawa to odszukaj skrzyneczkę alarmu nazwa na niej może (nie musi) być

Jeśli tak jak myślę masz Tytan Max lub Defender to instrukcję ci mogę przesłać, ale znajdziesz też łatwo na forum elektrody
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez gello1 » 15 kwi 2011, o 06:58

też mam trochę instrukcji. Jak będziesz wiedział jaki masz alarm(markę) to chętnie pomogę.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez uzbek » 15 kwi 2011, o 23:23

Jeszcze jakbyście mogli mi podpowiedzieć gdzie tego szukać? Pompkę mam w bagażniku za prawą lampą. Gdzie może być zamontowany przekaźnik i/lub jakieś oznaczenie modelu alarmu i zamka?

Btw. przycisk od zamykania prawie całkiem odmówił posłuszeństwa, całe szczęście otwieranie z immo działa :goraco:

@edit
Dostałem się dzisiaj do pompki, ona jest oryginalna VDO od Volkswagena...
Ostatnio edytowano 16 kwi 2011, o 10:20 przez uzbek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez gello1 » 16 kwi 2011, o 10:17

szukaj dokładanego pudełka z kablami(sterownik) w okolicach pompki lub najczęściej koło skrzynki bezpieczników.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez uzbek » 16 kwi 2011, o 10:52

Ok, popatrzałem tu i ówdzie, tam gdzie bezpieczniki nie ma nic poza nimi (na górze na dola na bokach, nigdzie), pompka od centrala jest oryginalna od VW (VDO) i z ciekawości poszukałem gniazda serwisowego, mam OBD II :]

Co w tym wypadku, czy mogę mieć fabryczny central? Gdzie jeszcze szukać ew. sterownika?
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez pablomed » 16 kwi 2011, o 22:46

Koło pompki centrala albo gdzieś dalej pod deską, za licznikiem, albo nad blachę która biegnie z przodu pod deską. Znajdź jakiś nieoryginalny kabel np od czujników ruchu czy krańcówki pod klapą i po nim dojdziesz. Albo poproś kogoś wprawnego kolegę czy elektryka naprawdę dla takiej osoby rzut oka wystarczy żeb6y znaleźć.
Nie masz oryginalnego fabrycznego i nie pytaj o to więcej niema sensu nie było takich. Natomiast bywają alarmy tzw dedykowane np firmy Votex, montowane przed sprzedażą u dilerów, które charakteryzują się tym że ich kable mają wtyczki pasujące w oryginalną instalację i nie widać żadnych śladów lutowania czy dodatkowego izolowania.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości