Pneumatyczny centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Pneumatyczny centralny zamek

Postprzez dodge » 13 kwi 2013, o 20:54

Witam, od kilku dni walczę z centralnym, jak go kupiłem (miesiąc temu) to wszystko ładnie otwierał ale gdy zamykałem to nie zamykał drzwi po prawej. No więc rozebrałem wszystkie boczki w poszukiwaniu nieszczelności ale okazało się ze wszystko szczelne. Gdy zacząłem wszystko składać do kupy, nagle centralny przestał otwierać i zmykać drzwi, prócz klapy i klapki wlewu paliwa, oczywiscie pompka pracuje długo ok 1 min. Nie wiem co robić, juz nie mam pomysłu co może być z tym zamkiem, ogólnie jak sprawdzałem ciśnienie jakim pompuje to wygląda na bardzo słabe, tak samo zasysanie, czy możliwe że pompka juz nie domaga ?
dodge
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 gru 2012, o 16:33
Lokalizacja: Łask

Pneumatyczny centralny zamek

 

Postprzez Stachu_76 » 13 kwi 2013, o 21:17

takie zamki ustawia się na 3.5 sekundy a minuta to trochę długo podmień pompkę od kogoś jak na 100% jest wszystko szczelne
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 13 kwi 2013, o 22:50

Ustawia się nie na 3.5 sekundy tylko na czas jak najkrótszy czyli zwykle dostępne jest 0.5 sekundy, szczególnie jest to ważne gdy się ma szyby elektryczne bo jest to powiązane i potem się otwierają przy odmykaniu zamka,.
dodge, jeśli cokolwiek jest otwierane to problem jest na 100 procent pneumatyczny, czyli musisz dalej szukać nieszczelności na wężykach (najczęściej nie w drzwiach tylko w przelotce gumowej do drzwi - tam jest łączenie kawałkiem gumowej rurki - w wielowtyku w słupku każdych dzrwi). Bardzo rzadko nieszczelność pojawia się w samym którymś zamku w siłowniku. Prześledź rurki od pompki do wszystkich siłowników napewno znajdziesz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dodge » 14 kwi 2013, o 10:33

Przelotki w drzwiach tez sprawdzałem i wszystko jest ok, chyba ze jest tam jakaś minimalna nieszczelność da rade czymś to uszczelnić?, poza tym wydaje mi sie ze ta pompka juz słabo pompuje moze jus sie skończyła, mocno powinna dmuchać? bo ja nawet nie wyczuwam czy leci tymi rurkami powietrze... Ale jeśli zamyka mi klapę i wlew paliwa to moze tam gdzies jest nieszczelność, albo własnie jest za małe ciśnienie, sam nie wiem.
dodge
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 gru 2012, o 16:33
Lokalizacja: Łask

Postprzez pablomed » 14 kwi 2013, o 23:17

śledź wężyk od pompki do rozgałęzień i dalej. Pierwsze będzie pod dolną krawędzią oparcia tylnej kanapy, zdejm wykładzinę bagażnika i zobaczysz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dodge » 15 kwi 2013, o 14:04

O widzisz, nie wiedziałem ze tam tez jest jakieś połączenie, muszę pójść i zobaczyć, bo tak to by pasowało ze sie tam po prostu rozłączyło i drzwi nie działają ,a klapa i wlew działa:D

[ Dodano: 2013-04-22, 16:27 ]
No więc dziś sprawdzałem szczelność i za pomocą pompki rowerowej wtłaczałem tam powietrze i wszystko elegancka się otwiera, a gdy zasysam (ustani) zamyka, no więc jedyne zastrzeżenie mam do pompki. Czy powietrze wytwarzane przez ten kompresorek jest wyczuwalne? bo ja nie czuje by pompowała i zasysała...
dodge
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 gru 2012, o 16:33
Lokalizacja: Łask


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

cron