Witam
W moim golfie wymieniłem silnik (benz. + LPG) z 1.4 ('93) na 1.6 ('96)
nie pasowały mi chyba dwa gniazdka przewodów elektrycznych (nie chciałem wymieniać komputera z kablami), więc zostawiłem wtrysk ("gaźnik") ze starego silnika
Działać działa, ale przy wyprzedzaniu lub jeździe pod górę, czyli gdy dociskam gaz ponad połowę, auto "dusi" się i traci moc
- albo dostaje za mało albo za dużo powietrza, albo za mało paliwa
- tak jakby druga przepustnica się nie otwierała
- może to wina źle zlutowanych kabli
- może to wina tego że we wtrysku z 1.6 było w gniazdku odchodzącym do silniczka krokowego 6 pinów, a tu mam tylko 4
Nie mam pojęcia z czego to może wynikać. Może znajdzie się tu jakiś fachowiec co by wiedział coś na ten temat?
Czy komputer wykaże w czym tkwi błąd?
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam