Podłączenie przwodów WN

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Podłączenie przwodów WN

Postprzez Carringtone » 29 sty 2013, o 17:20

Witam serdecznie, chciałbym się zapytać czy dobrze mam podłączone kable wysokiego napięcia od kopułki do świec?

Obrazek
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Podłączenie przwodów WN

 

Postprzez pietrasiak2 » 29 sty 2013, o 17:41

Jest ok :-)
zapłon masz od góry 1-3-4-2
tylko odwrotnie idą numery świec na silniku tzn od rozrządu :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Carringtone » 29 sty 2013, o 18:02

Mógłbyś mi ponumerować jak powinny iść prawidłowo? z góry dzięki.
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pietrasiak2 » 29 sty 2013, o 18:09

Na zdjęciu aparat
Twój nr - ori
3-1
2-3
1-4
4-2
A na silniku idą z lewej strony (od rozrządu)1-2-3-4
Ważne jest też sprawdzenie punktu na kole , bo może aparat być odwrócony o 180 stopni. Ale podejrzewam , że wymieniałeś przewody WN stąd ta niepewność
:-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Carringtone » 29 sty 2013, o 18:26

pietrasiak2 napisał(a):Na zdjęciu aparat
Twój nr - ori
3-1
2-3
1-4
4-2
A na silniku idą z lewej strony (od rozrządu)1-2-3-4
Ważne jest też sprawdzenie punktu na kole , bo może aparat być odwrócony o 180 stopni. Ale podejrzewam , że wymieniałeś przewody WN stąd ta niepewność
:-)


Kopułka także została wymieniona i na nowej kopułce są numerki 1,2,3,4 jak to teraz dobrze podlaczyc? Jestem w tym zielony.. mógłbyś mi wytłumaczyć prościej. najlepiej na rysunku wstaw liczby gdzie z kopułki pod jaką świece? dzieki
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pietrasiak2 » 29 sty 2013, o 18:49

Napisałem masz dobrze podłączone . Nie chce odpalić czy co?
Zapłon w aucie chodzi zgodnie ze wskazówkami zegara, a na foto podajesz numery "jak chłop żyto sieje", ale to szczegół Zasada jest taka palec obracajęc się ma rozdzielić iskrę czytaj i patrz na swoje foto
Startujemy od Twojej 3 na aparacie to NR 1 potem jak zegar czyli twoje 2 ma dać na 3 tłok, następnie Twoja 1 to 4 tłok i Twoja 4 to 2 tłok
Czyli 1-3-4-2
Link foto
http://www.google.pl/imgres?q=kolejno%C ... =103&ty=87
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Carringtone » 29 sty 2013, o 18:57

Dzięki ;) Pomieszało mi się trochę bo u mnie na kopułce napisany numer 1 jest na dole, a numer 3 u góry
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pablomed » 29 sty 2013, o 20:58

Są źle podpięte. Diwe środkowe świece sa na odwrót. Carringtone, nie będe pisał szczegółów bo łatwo znajdziesz wyszukiwarką obrazki. Ale numeruje się cylindry od lewej a styki kopułki w lewo . A podstawa to upewnić się że dobrze jest włożony aparat zapłonowy - opisy również łatwo znajdziesz. Bez tej pewności niema sensu podawac ci kolejnosci podłączenia wg Twoich numerków bo trzeba być jasnowidzem żeby wiedzieć który to jest numer 1 na aparacie skoro nie wiadomo czy jest prawidłowo załozony, w kazdym razie jeśli jest włożony typowo to numer 1 na aparacie jest w stronę wielowtyku obok silnika czyli tam gdzie masz teraz cyferkę 2. Wszystkie silniki z aparatem w bloku silnika maja ta samą kolejność tym łatwiej znajdziesz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron