tak powinno , iwłąsnie tylko ta jedna diode musisz tam przylutowac ,ja jej nie lutowałem bo nie chciałem by było to podswietlone.Mam tylko tzw. pajaka.michu0494 napisał(a):a czy czasem to pokrętło u ciebie nie powinno być też podświetlone?
Moderator: Moderator
tak powinno , iwłąsnie tylko ta jedna diode musisz tam przylutowac ,ja jej nie lutowałem bo nie chciałem by było to podswietlone.Mam tylko tzw. pajaka.michu0494 napisał(a):a czy czasem to pokrętło u ciebie nie powinno być też podświetlone?
tylko indiglo cos wyraznie ci zmieni, niestety patent ze swiatlowodowym pajakiem na zarowce byl do przyjecia kilkanascie lat temu....obecnie to razigolfstorm napisał(a):witam mam mały problem z podswietleniem pokreteł nawiewu była przepalona zarówka wiec ja wymieniłem i niby swieci tylko to wszystko jest jakos słabo podswietlone zwłaszca numeracja nawiewu i te pokretło gdzie wybiera sie kierunek nawiewu pomozecie
zakladalem ten genialny zestaw na ledach, cieniowanie i niedoswietlenie takie same jak przy zarowce, mozesz sobie kolorki wybrac i to jedyna zaleta jak chcesz miec na "bogato"...owszem , dobry jest zestaw do wlacznika swiatelOpik napisał(a):Jeden kolega z forum robi przegenialne zestawy do podświetlenia m.in. panelu nawiewu, nie kosztuje to dużo a montaż jest banalny. A efekt milion razy lepszy od tego co jest w serii
u siebie zaczalem od mycia i wymiany spalonej zarowki, nie swiecilo pieknie i równo , to jest specyfika konstrukcyjna, swiatlowody nie przekazuja poprostu odpowiedniej ilosci swiatla pozatym swieca nierowno z powodu niejednorodnej struktury ,są w wielu miejscach zmętniale...tak wiec swiecic bedzie lepiej w porownaniu z nieswieceniem wogole ale zeby to bylo dobrze ....prezesik25 napisał(a):Polecam dokładnie umyć w wodzie z płynem do naczyń całego "pajączka", białą i zieloną oprawkę żarówki oraz światłowody w obudowie ( można je wyjąć ) - wszystko będzie pięknie i równo świeciło.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości