Moderator: Moderator
Lucas napisał(a):wyjmij po prostu zaślepke po lewej stronie kierownicy, tą na ktorej świeci sie kontrolka od poduszki i odepnij wtyczke. Dla super bezpieczeństwa odłącz klemy przed tą operacja i bedzie ok.
Zico63 napisał(a):Lucas napisał(a):wyjmij po prostu zaślepke po lewej stronie kierownicy, tą na ktorej świeci sie kontrolka od poduszki i odepnij wtyczke. Dla super bezpieczeństwa odłącz klemy przed tą operacja i bedzie ok.
Tak to można akurat nałąpać błędów na sterownik i kontrolka będzie świecić. Co ma dać odpięcie kontrolki?
Są tematy o demontażu kierownicy z poduszką, tu napiszę tylko że należy zdjąć minusową klemę z akumulatora a kluczyk w położeniu STOP i dopiero przystąpić do kolejnych czynności.
Pod żadnym pozorem nie można włączyć zapłonu bez podpiętej na gotowo poduszki! Takie włączenie, np dla próby manetek, to gwarancja złapania błędu! Klema dopiero gdy wszystko podłączone!
cześć Zico
nie rozumiem o co chodzi z tym położeniem stop kluczyka?
Zico63 napisał(a):Lucas napisał(a):wyjmij po prostu zaślepke po lewej stronie kierownicy, tą na ktorej świeci sie kontrolka od poduszki i odepnij wtyczke. Dla super bezpieczeństwa odłącz klemy przed tą operacja i bedzie ok.
Tak to można akurat nałapać błędów na sterownik i kontrolka będzie świecić. Co ma dać odpięcie kontrolki?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości