Polo II 1.3 benz. Traci prąd , nie odpala

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Polo II 1.3 benz. Traci prąd , nie odpala

Postprzez Emiczka » 15 lip 2014, o 12:22

Mam pewien problem z moja nieogarniętą Polówką, Jest to silnik 1,3 benzyna.Otóż jak postoi kilka dni i w tym czasie pada to odpalenie jej graniczy z cudem. Akumulator jest ok i alternator też nie wiem czy to wina kabli czy czego. Po prostu nie chce w ogóle zatrybić a jak odpali to gaśnie i za którymś tam razem się uda o ile w międzyczasie akumulator nie padnie.. Nie wiem już co mam robić bo jest to bardzo uciążliwe.
Druga sprawa to dziwne pukanie, słychać tak takby coś nawalało o podwozie ale to nie jest tłumik bo byłam u tłumikarza i wszystko jest ok. Poduszki pod silnikiem też dobre. Czy to może być związane z końcówkami drążków kierowniczych? Pomóżcie bo ja już nie wiem
Ostatnio edytowano 15 lip 2014, o 12:58 przez Emiczka, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Polo II 1.3 benz. Traci prąd , nie odpala

 

Postprzez Pozor » 15 lip 2014, o 13:03

Co do prądu sprawdź u mechaników czy alternator faktycznie ładuje powinno na woltomierzu być ok. 13.1 V wtedy wiadomo że alternator działa , druga sprawa , mógł paść czujnik temperatury i na zimnym nie chce odpalić , więc poszukaj takiej niebieskiej kwadratowej lub prostokątnej kostki , odłącz ją ,powinno być słychać jak coś się przestawiło ,i jak masz zimny silnik to spróbuj odpalić jeżeli nie to to problem tkwi dalej :-)

Z typ pukaniem to nie wiedziałem jak podzielić temat :-P ale odpowiem tutaj , zobacz jak się maja gumy na wachaczach lub sworznie ogólnie sprawdź zawieszenie i wtedy można patrzeć dalej.
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez łukasz1983 » 15 lip 2014, o 18:51

Emiczka, Koleżanko skoro masz problem z odpaleniem,jak jest wilgotno,a w suche dni pali normalnie,to wina leży w WN.Do obadania cewka,kable WN,palec i kopułka.Najlepiej sprawdź te elementy w nocy,macha w górę,odpal go i pryskaj wodą po cewce,kablach i kopułce i jak będziesz widzieć iskrzenie na którymś z elementów to jest do wymiany.Osobiście obstawiam mikro pęknięcie na obudowie cewki (sam tak miałem),lub kable WN.
Co do pukania to może być wszystko od sworzni wahaczy,po tuleje na belce.Jedź najlepiej na stację diagnostyczną i niech ci sprawdzą całe zawieszenie.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron