Problem w układzie elektrycznym

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez poju123 » 18 maja 2011, o 07:29

Witam,

wczoraj próbując wyjechać ze skrzyżowania coś mną szarpnęło, brakło mocy i obrotów w silniku, więc przychamowałem, bo by mnie za moment zdmuchnął tir gdybym sie nie rozpędził. Stojąc po zahamowaniu jakieś 2 sekundy nagle auto zgasło i za nic nie mogłem go już odpalić. Jakiś czas temu czujnik halla był wymieniany, rozrusznik również, kopułka jest nowa bosha, tak jak i akumulator, który jest silny i kręci. Problem prawdopodobnie leży w tym miejscu:

Obrazek

foto

iskra wydostaje sie na zewnatrz z tego ustrojstwa w okolicach przewodu, czyli w okolicach styku miedzy kablem a tą częścią, której neistety nie umiem nazwać, bo jestem dosyć dużym laikiem ;)

prosiłbym o pomoc w postaci nazwania mi tej usterki, prawdopodobnie musze wymienic tą część jak i przewód wiodący od niej do kopułki, bo w/g mojej logiki iskra wydostająca sie na zewnatrz powinna isc do silnika, ktory w tym momencie jej potrzebuje do jakiegokolwiek ruchu.

p.s. po zaciągnięciu auta na lince do domu udało sie go odpalić, ale z pedałem gazu w podłodze dochodził tylko do 3tyś obrotów. i jak sie puszcza gaz to gaśnie silnik.. na obrotach więc iskra jest na tyle duża, że pozwala silnikowi "pracować"..

help.

////////////////////

dotarłem do tego, że jest to cewka.. ale najpierw mam zamiar sprawdzić kabel jednak, byc może on ma przebicie i uda sie to tanio i szybko zrobić..
poju123
Berbeć

Postprzez Zico63 » 18 maja 2011, o 19:31

Najprościej i najtaniej jest "dorwać' zaprzyjaźnionego benzyniaka z taką cewką (ale sprawną), celem przełożenia na próbę. Są tam wtyczki niedające się źle wlożyć, problemu nie ma - senkunda i pół roboty!
Gdy autko "ożyje" - może spokojnie Kolega udać sie na zakup nowej, nie polecam tych najtańszych zamienników: albo Bosch, albo chociaż ze środka przedziału cenowego.
Zico63
Members

Postprzez poju123 » 18 maja 2011, o 21:38