Problem z ABS

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Problem z ABS

Postprzez ssiiwwyyy » 4 mar 2012, o 20:30

Witam po zmianie felg na 16 ABS czasem mi nie działa co mogę z tym zrobić teraz ?? zmienić program ?? nie znam się za bardzo na tym
ssiiwwyyy
Badacz tematu

Problem z ABS

Postprzez pablomed » 4 mar 2012, o 23:23

kontrolka się zapala czy nie? To rzecz nie związana z felgami. Nie wiem czy w Gofie 3 ABS głupieje jeśli sa ewentualnie różnej średnicy opony na obu osiach ale chyba nie, sam jest na to z głupi. Poczytaj sobie na forum o ABS, najczęściej psują się czujniki lub ich kable i to jest łatwe do zdiagnozowania miernikiem uniwersalnym, grubsze rzeczy - komputerowo.
pablomed
Members

Postprzez radomiak » 5 mar 2012, o 21:53

pablomed napisał(a): Nie wiem czy w Gofie 3 ABS głupieje jeśli sa ewentualnie różnej średnicy opony na obu osiach

u mnie glupial raz byl abs raz go nie bylo kontrolka wariowala wiec pojechalem na komputer i tam many mi powiedzial ze albo na wszystkich kolach takie same opony albo bede mial dalej to samo na 1 osi mialem 14 a na 2 15 wyjasnil mi ze na ilus tam kilometrach te mniejsze musza sie np o 2 obroty wiecej przekrecic i wtedy abs glupieje :-o troche nad tym myslalem z usmieszkiem na twarzy ale wkoncu postanowilem to sprawdzic teraz opony takie same i od wymiany wszystko ok nic sie nie dzieje
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
radomiak
Gaduła

Postprzez K@mil » 5 mar 2012, o 21:58