Witam.
Chciałem się poradzić forumowiczów jak mogę zdiagnozować pompkę od centralnego zamka? (Golf III 1994)
Normalnie to działał na tej zasadzie, że przy zamknięciu wciskałem przycisk na pilocie - pompka warczała i zamykał się, kontrolka alarmu świeciła, następnie po około 30 sekundach pompka jeszcze raz krócej warczała i kontrolka alarmu migała(na tym koniec). Od pewnego czasu aby zamknąć go trzeba było powtórzyć normalny cykl - zamknąć, otworzyć, zamknąć i wtedy zamykał się (mam na myśli fizyczne zamknięci wszystkich drzwi).
Ostatnio [podobno - bo nie ja używałem Golfika] to było tak, że po zamknięciu co chwila warczała ta pompka mimo, że samochód był już fizycznie zamknięty w efekcie czego rozładował mi się akumulator. Po naładowaniu i podłączeniu faktycznie przy zamykaniu warczało co chwila wkółko, ale samochód nie zamykał się fizycznie.
Tu moje pytanie - jak mogę sprawdzić czy winna jest pompka od "centralnego" czy może są nieszczelności jakieś w tym "systemie"?
Dodam, że jakieś rok temu padła zupełnie pompka od centralnego, a ta została kupiona na szrocie, używana VW.