PROBLEM Z ELEKTRYKĄ W SAMOCHODZIE

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez sempisko » 23 cze 2014, o 17:35

Witam od razu zacznę od tego, że nie znam się na samochodach. Kupiłem golfa III rok chodził bez zarzutów. Nagle z dnia na dzień przestały działać obrotomierz, później padły liczniki cały czas miga kontrolka od oleju, później padło radio padł licznik od temperatury i poziomu paliwa. Dziś wsiadłem próbowałem odpalić samochód. Pokazuje że zapala się świeca przekręcam kluczyk dalej żeby zapalić silnik...nie da się w ogóle nie reaguje. Sprawdzałem bezpieczniki są ok. więc pytanie do kogoś kto się zna albo może miał podobny problem bo zanim będę holował samochód do mechanika chcę się rozeznać o co chodzi, żeby ze mnie nie zdarli. SAMOCHÓD rok 1997 1,9 GTI , DIESEL. Pozdrawiam i proszę o pomoc
sempisko
Berbeć

Re: PROBLEM Z ELEKTRYKĄ W SAMOCHODZIE

Postprzez pawelus6 » 23 cze 2014, o 21:37

sempisko napisał(a):Witam od razu zacznę od tego, że nie znam się na samochodach. Kupiłem golfa III rok chodził bez zarzutów. Nagle z dnia na dzień przestały działać obrotomierz, później padły liczniki cały czas miga kontrolka od oleju, później padło radio padł licznik od temperatury i poziomu paliwa. Dziś wsiadłem próbowałem odpalić samochód. Pokazuje że zapala się świeca przekręcam kluczyk dalej żeby zapalić silnik...nie da się w ogóle nie reaguje. Sprawdzałem bezpieczniki są ok. więc pytanie do kogoś kto się zna albo może miał podobny problem bo zanim będę holował samochód do mechanika chcę się rozeznać o co chodzi, żeby ze mnie nie zdarli. SAMOCHÓD rok 1997 1,9 GTI , DIESEL. Pozdrawiam i proszę o pomoc

Alternator padł, rozładowałes akmulator ;)
1. Pierwszy sygnał nie dzialajacy obrotek i kontrolka oleju - obroty bierze z alternatora wskazówka. Czujnik działa na zasadzie porównania obrotów silnika do ciśnienia na pompie - stracił się sygnał z obrotka i dlatego kontrolka oleju sie zaswieciła.

Alternator 100%, przerabiałem to u siebie ;)