PROBLEM Z ELEKTRYKĄ W SAMOCHODZIE

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

PROBLEM Z ELEKTRYKĄ W SAMOCHODZIE

Postprzez sempisko » 23 cze 2014, o 17:35

Witam od razu zacznę od tego, że nie znam się na samochodach. Kupiłem golfa III rok chodził bez zarzutów. Nagle z dnia na dzień przestały działać obrotomierz, później padły liczniki cały czas miga kontrolka od oleju, później padło radio padł licznik od temperatury i poziomu paliwa. Dziś wsiadłem próbowałem odpalić samochód. Pokazuje że zapala się świeca przekręcam kluczyk dalej żeby zapalić silnik...nie da się w ogóle nie reaguje. Sprawdzałem bezpieczniki są ok. więc pytanie do kogoś kto się zna albo może miał podobny problem bo zanim będę holował samochód do mechanika chcę się rozeznać o co chodzi, żeby ze mnie nie zdarli. SAMOCHÓD rok 1997 1,9 GTI , DIESEL. Pozdrawiam i proszę o pomoc
sempisko
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 cze 2014, o 17:25
Lokalizacja: Suwałki

PROBLEM Z ELEKTRYKĄ W SAMOCHODZIE

 

Re: PROBLEM Z ELEKTRYKĄ W SAMOCHODZIE

Postprzez pawelus6 » 23 cze 2014, o 21:37

sempisko napisał(a):Witam od razu zacznę od tego, że nie znam się na samochodach. Kupiłem golfa III rok chodził bez zarzutów. Nagle z dnia na dzień przestały działać obrotomierz, później padły liczniki cały czas miga kontrolka od oleju, później padło radio padł licznik od temperatury i poziomu paliwa. Dziś wsiadłem próbowałem odpalić samochód. Pokazuje że zapala się świeca przekręcam kluczyk dalej żeby zapalić silnik...nie da się w ogóle nie reaguje. Sprawdzałem bezpieczniki są ok. więc pytanie do kogoś kto się zna albo może miał podobny problem bo zanim będę holował samochód do mechanika chcę się rozeznać o co chodzi, żeby ze mnie nie zdarli. SAMOCHÓD rok 1997 1,9 GTI , DIESEL. Pozdrawiam i proszę o pomoc


Alternator padł, rozładowałes akmulator ;)
1. Pierwszy sygnał nie dzialajacy obrotek i kontrolka oleju - obroty bierze z alternatora wskazówka. Czujnik działa na zasadzie porównania obrotów silnika do ciśnienia na pompie - stracił się sygnał z obrotka i dlatego kontrolka oleju sie zaswieciła.

Alternator 100%, przerabiałem to u siebie ;)
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez sempisko » 23 cze 2014, o 21:52

a ile kosztowała naprawa mniej więcej?
sempisko
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 cze 2014, o 17:25
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez pawelus6 » 23 cze 2014, o 22:00

sempisko napisał(a):a ile kosztowała naprawa mniej więcej?


Ja dawałem za regeneracje alternatora ~200zł, ale to masz gwarance na to.
Chyba że znajdziesz gdzieś używkę. Allegro/złom.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości