jakies rady?
Tak, jeżeli chcesz mieć w miarę dobre dojście to ściągasz obudowy od dołu, wyjmujesz licznik, wyciągasz sterowanie nawiewami, wyciągasz obudowę zapalniczki wraz z wyłącznikami ogrzewania tylnej szyby (w zależności od wyposażenia wyłączniki klimatyzacji, elektrycznych szyb z tyłu ryglowania zamka centralnego, otwierania dachu), wyciągasz poduszkę pasażera jeżeli jest (wtedy obowiązkowo najpierw odepnij akumulator, żeby nie złapal błedu poduszek) jeżeli nie ma to wyciągasz schowek, zdejmujesz półkę /schowek pasażera na dole i powiedzmy że masz już jakieś rozsądne podejście do tematu. Jeżeli chcesz sobie ułatwić dostęp maksymalnie odkręcasz "kilka śrubek" i zdejmujesz cały kokpit. Nie polecam tego ostatniego robić w taką pogodę. Ja wyciągałem na jesieni to trochę było z tym roboty a pogoda była cieplejsza niż teraz. Jeżeli masz dużo nerwów i ogrzewany garaż to możesz sie z tym pobawić. Wtedy masz dostęp "jak na dłoni". Ale czy warto tyle kombinacji do przeciągnięcia kilku przewodów do radia ? (antena, zasilanie , zasilanie od kostki stacyjki, masa, głośniki). To już musisz sam ocenić. Na serio nie masz nigdzie instalacji fabrycznej gdzieś schowanej ?(dwie kostki ISO plus przewód od anteny). Weź dobrze poszukaj za regulacją nawiewów
POWODZENIA
[ Dodano: 2013-03-04, 22:57 ]Zico63 napisał(a):Tak, wyciąć tą ściankę...
pierwsze co to tez mi to przyszło do głowy