problem z odpalaniem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez adams » 26 lip 2010, o 21:42

VAG juz byl podpinany i jedyne co wykryl (podlaczylismy go zanim auto odpalilo , bo sie zorientowalem ze skoro nie chcial odpalic po sekundzie krecenia rozrusznikiem na zimnym silniku tzn ze znowu ten sam problem) to VAG pokazal tylko "sonda lambda zwarta do masy". Kolega usunal ten blad z komputera i autko odpalilo na dotyk. JEdnak nei zakazdym razem mam mozliwosc podpiecia VAGA pod komputer gdy mi autko nie chce zapalic tak jak powinno wiec nie mialem mozliwosci sprawdzenia czy znowu by ten blad wyskoczyl.
W poprzednim poscie zapomnialem dodac ze wspomniany problem czyli falowanie obrotw pojawia sie tez (i glownei wtedy) gdy podczas jazdy wcisne pedal do podlogi na jakies 2-3 sekundy (wiadomo ze silnik 75 konny nie wkreci sie na 4tym biegu na maxymalne obroty po takim czasie zakladajacx ze gaz wcisnelismy w podloge przy 2 tys obr). Wtedy jak go wysprzeglę tak samo sie dzieje czyli sie pomiesza. Trzeba go zgasic zupelnie odpalic ponownie za chwile i na 90 % sie naprawi. posądzalem sonde lambda jednak narazie nie stac mnei na wybulenie 4 stow :( Tym bardziej ze moze sie okazac ze to nie to.
Jesli ktos to czyta to na mysl nasuwa sie stwietrdzenie ze bez sensu jest wcisniecie pedalu gazu do podlogi od 2 tysiecy obrotow i na swoja obrone dodam ze sporadycznie mi sie zdazy, bardziej chodzi tutaj o to ze wtedy tez sie psuje.

ZICO zainteresowal mnie ten tryb awaryjny sterownika... przyznam sie szczerze ze nawet nie wiedzialem ze takowy jest, ale jako ze na komputerach samochodowych znam sie jak wilk na gwiazdach wiec prosze mi wybaczyc ;-)

Sorry za moją stylistyke ale chyba mniej wiecej wiadomo o co chodzi.
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Zico63 » 27 lip 2010, o 01:23

Zapewne są na forum lepsi elektronicy niż ja i wypowiedzą się o sposobie i szczegółach działania sterownika: z tego co wiem, sterownik wchodzi w tryb awaryjny - dojazdowy gdy któreś z istotnych urządzeń peryferyjnych (czujnik, nastawnik itp.) ulega awarii. Pozwala to na dojazd do warsztatu, jednak z pewnymi nieprawidłowościami w pracy silnika, jakimi - to właśnie zależy od rodzaju awarii.
Być może to właśnie ten wypadek, ale tego nie mogę gwarantować Koledze :zawstydzony:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez adams » 27 lip 2010, o 19:13

Zico63 napisał(a):Zapewne są na forum lepsi elektronicy niż ja


Skromnosc przez Kolege przemawia... ale nie wnikajmy w grzecznosci bo zasmiecimy forum ;-) Ja natomiast bede tak jezdzil bo juz sie przyzwyczailem, a od cewki poprzez sonde lambda aż do komputera mozliwosci multum a ich cena laczna mnie przeraza, wiec sobie daruje przynajmniej dopoki dopoty nie stanie sie to zbyt natarczywe. Mimo wszystko dzieki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości

cron