[MK3] problem z odpalaniem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

[MK3] problem z odpalaniem

Postprzez olsztyn » 14 gru 2013, o 20:05

Witam. jestem tu nowy. potrzebuje porady (chyba) z zakresu elektryki. czytalem sporo w sieci na temat dolegliwosci mojego golfa ale zaden temat w 100% nie odpowiedzial na moje pytania. jest to golf 3 1.8 90 km. problem jest taki ze ma problem z paleniem. raz jest tak ze zapali od pierwszego i jedzie bez problemu. innym razem krece go az aku padnie i lipa. co ciekawsze po takim kreceniu (mniej wiecej) 30 - 60 min pojde i odpali za pierwszym razem. czasem gasnie podczas jazdy (nawet 5 km) postoi troche i znowu zapali nawet jak wczesniej krecilem az aku padlo. wiele wypowiedzi bylo na temat 1. czujnik halla 2. cewka zaplonowa .

swiece sa dobre przewody nie maja przebic , rozrusznik "zrobiony" przez znajomego to te rzeczy bym odchaczyl. mial ktos cos podobnego?? najbardziej zastanawia mnie ten fakt ze aku sie rozladuje po kreceniu a za 30 min odpali po pierwszym strzale.

dodam nie wiem czy istotne czy nie gosc od ktorego go kupilem wstawil aku 100Ah, mam zamiar go wymienic ale nie przed swietami. przydadza sie wszystkie wskazowki. nie mam mozliwosci podmiany podzespolow, i z tego faktu nie chcialbym kupowac wielu czesci tylko ta konkretna.
Ostatnio edytowano 14 gru 2013, o 21:01 przez olsztyn, łącznie edytowano 2 razy
olsztyn
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 gru 2013, o 19:51
Lokalizacja: olsztyn

[MK3] problem z odpalaniem

 

Postprzez pablomed » 14 gru 2013, o 20:59

jeszcze nie wiadomo co zepsute. Piszesz że wiesz o możliwości uszkodzenia cewki lub Halla zgodnie z tym pierwsza podstawowa sprawa sprawdź czy jest iskra wtedy kiedy silnik nie odpala.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 14 gru 2013, o 21:08

aku padnie bo w obecnej chwili nie ma mocy
postoi i będzie grało ale jego moc elektromotoryczna będzie mniejsza

jeśli nie wiesz co jest to do mechanika

nikt nie będzie wróżył z kart i jak lekarz nie robi badania przez telefon

jeśli auto odpala to aku sprawny i bym nie ruszał bo po co? skoro sprawny jest aku nie licz że będziesz kręcił na aku prze 10 minut bo każdy padnie

problem z odpaleniem to problemy od pompki paliwa przez układ skiry aż po złe ustawieni kąta
dodamy do tego że gaśniecie podczas jazdy to może być czujnik temperatury bądź czujnik spalania skutkowego
takim kręceniem można nawet zalać auto

tak jak widać w żadne sposób nie opisałeś problemu dlatego radze podpiąć VAG wykasować ewentualne błędy

sprawdzić iskrę i kąt
następnie pompka paliwa
dalej czujniki itp aż dojdziemy do wymiany jedno-punktu

Ortografia, aż razi w oczy
palio
Ostatnio edytowano 19 gru 2013, o 11:25 przez k-m-r1, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez olsztyn » 18 gru 2013, o 22:12

odebralem auto od mechanika. diagnoza pompa paliwa. raz podawala paliwo raz nie. to jego slowa. zobaczymy jak pojezdze dluzej.
olsztyn
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 gru 2013, o 19:51
Lokalizacja: olsztyn


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości