Problem z odpalaniem

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Problem z odpalaniem

Postprzez Skun » 15 wrz 2014, o 21:42

Witam serdecznie, jestem nowym użytkownikiem tego forum, na wstępie chciałem zaznaczyć że mam problem z moim golfem 3, silnik 1.8, jeżeli to nie ten dział bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie tego posta na odpowiedni. Więc tak opiszę mój problem: Dzisiaj podjechałem do kumpla zgasiłem silnik, i nie mogę go od tego czasu odpalić, wzięliśmy akumulator naładowaliśmy do pełna przy podłączaniu włączył się alarm do którego nie mam pilota, ale znalazłem patent aby przestał mrugać zamykam samochód otwieram z przodu klapę i zamykam ją, alarm przestaje migać rozrusznik w ogóle nie kręci, przy przekręcaniu stacyjki słychać że paliwo podaje, proszę bardzo o pomoc jak rozwiązać ten problem, to jest wina alarmu że nie podaje iskry czy co :zalamany:
Nie jestem jakimś znawcą samochodów więc bardzo proszę o jakaś jasną poradę,
Z góry dziękuje :)
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Problem z odpalaniem

 

Postprzez Misiek1994 » 15 wrz 2014, o 22:28

to nie kręci czy nie ma iskry? Sprawdź najpierw właśnie iskrę, odepnij sterownik od alarmu, tak na początek :)
Avatar użytkownika
Misiek1994
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 21:54
Lokalizacja: Przemyśl/Torki
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Skun » 15 wrz 2014, o 22:33

właśnie posiadam to autko od niedawna i nie wiem gdzie jest komputerek od alarmu w nim, jak przekręcam kluczyk to nie ma żadnej reakcji jest tylko słychać że pompa paliwowa się włącza i nagle pyknięcie i nic :niepewny:
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez Misiek1994 » 15 wrz 2014, o 22:36

Skun, czyli jak przekręcisz kluczyk to nawet nie zakręci nic zero null?

Poszukaj tego sterownika, skoro Ci się włącza to możliwe że on robi robotę :-)
Avatar użytkownika
Misiek1994
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 21:54
Lokalizacja: Przemyśl/Torki
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Skun » 15 wrz 2014, o 22:44

dokładnie tak, nawet nie zakręci nic
to będę musiał jutro zdjąć cały panel pod kierownicą i poszukać tego sterownika od alarmu
myślę że to wina alarmu a nie czego innego
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez marcinwv » 15 wrz 2014, o 22:59

Skun, tez stawiam na sterownik tylko kwestia tego czy jest on ori czy china:) jesli ori to gdzies za kiera tak jak piszesz lecz jesli china to glepszy zakres poszukiwan ale w wiekszosci china montowana jest pod polka (schowek) od strony pasazera , jesli jest ori centralny to przy pompce czyli przy prawej tylnej lampie.
Spotkalem sie rowniez z immo (i tu nie wiem czy ori czy nie ) ze mial wejscie na cos w stylu klucza za zaslepka pod kiera tak jak stare diesle mialy ssanie i od tego wiazka szla do china sterownika :-) jesli sie myle prosze o poprawe nie krytyke :-D
Avatar użytkownika
marcinwv
Gaduła
 
Posty: 475
Dołączył(a): 22 lis 2012, o 00:49
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez Skun » 15 wrz 2014, o 23:07

przed chwilą byłem zobaczyć do samochodu i próbowałem z bezpiecznikami kombinować odpiłem bezpiecznik od alarmu ale wtedy przestał działać centralny zamek, nic nie pomogło dalej brak jakiej kolwiek reakcji ;/
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez pablomed » 17 wrz 2014, o 14:47

Skun, trzeba wyjasnić kwestię tego alarmu. Sa różne sposoby podłaczania, a konkretnie nie wiadomo do jakiego obwodu masz wpiętą blokadę silnika. Ta "blokada" to przkaźnik wpięty w jakiś ważny obwód typu zasilanie rozrusznika , pompy paliwa, plus do cewki i różne inne mozliwości. Przekaźnik wisi zwykle na kablach obok skrzyneczki alarmu, dochodzą mu 4 kabelki, trzeba odpiąć dwa które sa podpięte do styków przekaźnika 30 i 86 lub 86a - i połączyć je razem - w ten sposób liwkwidujesz blokadę, czasem przekaźnik blokady jest wmontowany w skrzyneczkę alarmu - trzeba znaleźć dwa grubsze kable i połączyć razem. Zastanów się teraz czy zrobisz to sam jeśli nie to proś kogoś o pomoc przy aucie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron