przez Zico63 » 25 lis 2011, o 12:51
Warto zapytać mechanika, czy JEST PEWIEN, że wymiana alternatora usunie przyczynę.
A co do pytań Kolegi: z Twoich postów mamy tylko te konkrety, że jest to Golf 3, silnik ma 1,4 i przejechałeś 1 kilometr - jak więc można jednoznacznie odpowiedzieć?
Do elektryki, jej obsługi i oceny, potrzebne są podstawowe chociaż przyrządy: woltomierz (w markecie, kilkanaście złotych) i areometr (częściej bywa w składnicach z częściami do traktorów, ale i w dobrych motoryzacyjnych - też parę złotych).
Mając je, mierzy się stan elektrolitu w każdej z cel - to wskaże czy akumulator jest naładowany i czy przyjmuje jeszcze ładowanie; no i PODSTAWA właściwie - pomiary napięcia: akumulatora w spoczynku, spadku napięcia w chwili rozruchu i ładowanie przez alternator.
Tak tylko PODpowiedzi, nie ODpowiedzi.