Problem z zapalanie gofra !

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Problem z zapalanie gofra !

Postprzez Grzybek_3 » 20 cze 2011, o 20:56

Witam serdecznie, dzisiaj, jak co dzień poszedłem do garażu po samochód, wsiadam, przekręcam stacyjkę, a silnik pali ciężej jak zawsze, ale zapalił, dało mi to do myślenia, ale mowie pewnie jakaś lampka się świeciła i trochę się rozładował, pojechałem do pracy, po pracy, wsiadam do auta, przekręcam stacyjkę i znów ciężej pali i zauważyłem ze w prawym okienku na liczniku ( ten od komputera pokładowego) ze sam przeskakują funkcje, kiedy zapalił w okienku pokazała się temperatura otoczenia??? Po przejechaniu 10 km zgasiłem go, myślałem ze może dalej będzie to samo ale nie wszystko było ok tak jak zawsze ?? Dodam że raz już auto samo mi zgasło w trasie, ale naszczęscie zapalił, i pomimo opcji komputera pokładowego, nie mam manetkido przeżucania funkcji ?? Może ktoś z was miał taka przygode ??
Grzybek_3
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 22:11
Lokalizacja: Radzikow

Problem z zapalanie gofra !

 

Postprzez Piaggio » 20 cze 2011, o 23:55

Przyczyn może byc kilka- Słaby akumulator, zerowanie jest słabe, bądz rozrusznik szwankuje, w momencie zapalania ucieka prąd i wskażniki warjują, a swoja droga dziwne jest ze masz Mfa ale bez manetki do przełączania funkcji
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Grzybek_3 » 21 cze 2011, o 06:56

Acha dzięki kolego za pomoc, a komputer mam tylko ze manetka z tym przełącznikiem mi się skończyła, jak jechałem to ciągle wycieraczki chodziły:) i wymieniłem na zwykła, już bez przełącznika, bo to za duży koszt. Akumulator jest 2 letni wiec chyba odpada ??? A co to jest to zerowanie?? BO nie wiem ?
Grzybek_3
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 22:11
Lokalizacja: Radzikow

Postprzez Piaggio » 21 cze 2011, o 09:21

Jeżeli akumulator wykluczasz, to sprawdź kabel od masy- mógł się poluzowac, jeden jest na silniku. A drógi powinien być pod podstawą na która stawiasz akumulator, bynajmniej u mnie jest i właśnie kiedyś ten pod aku mi zasniedzial i też ciężko mi palil, a jak to będzie wporzadku to stawiał bym na kończące się szczotki rozrusznika.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Grzybek_3 » 21 cze 2011, o 20:40

Kable sprawdzone, czyli zostaje rozrusznik ??
Grzybek_3
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 22:11
Lokalizacja: Radzikow

Postprzez Piaggio » 21 cze 2011, o 23:00

Najprawdopodobniej tak, głowy bym sobie uciąc nie dał ale obstawiał bym ze szczotkami sa do wymiany bądź tez wrnik stykający sie ze sczotkami trzeba było by delikatnie przeszlifowac drobnym pamierkiem.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości