arthorius napisał(a):Ta porada to już bez zdjęć jak widać.
pierwszy post masz bez zdjec, drugi, ten z ktorego ja korzystalem jest ze zdjeciami, poza zdjeciami chlopaki tam fajnie opisali co i jak. Co do ceny w ASO to juz nie pamietam ale bitą stówe kosztuje, NIBY oryginalna VW w sklepie motoryzacyjnym kosztuje kolo 45 zl
jak na oryginal to tanio co... ? Na szczescie byla dostepna tylko na zamowienie, wiec wzialem to co mieli od reki. Pogooglowalem troche i znalazlem temat gdzies na necie (teraz nie potrafie powiedziec na ktorym to bylo forum) o tym jak wygladaja te oryginaly VW za 40 - 60 zl ! Takze wedlug zasady zeby sie wystrzegac TOP-RANA kupilem bodajze MEYLE ? cos takiego ( 20 zl koszt wiec smiesznie malo). Nie wiem czy godna polecenia, bo dopiero drugi meisiac na niej smigam, ale z tego co poczytalem to wtedy nikt sie na nią nie skarzyl. Tyle w kwestii kostki stacyjki z mojej strony. Wybor nalezy do zainteresowanych
PS. Mrozy sie szykują, a jak wiadomo mróz + rozbieranie plastików = najczesciej polamane zatrzaski.